SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

29 November 2008

DVD PANAS TERBARU CHUA SOI LEK

Den maleh nak cito panjang apo yang berlaku kek Chua Soi Lek ni.... den raso banyak blog dah pertikai...den maleh nak pertikai.... dah tu caro dio nak cari namo balik diatas kegagalan vcd terlampau dio ke pasaran luar negaro hik hik hik.....yang den nak cuit sikit ni... awat depa takat bising kat dalam surat khabaq je... kalau cito babi kek kedah riuh berdemo sano sini.... kalau cito penang tambah bahasa kek namo jalan... riuh satu kampung......kalau cito selangor nak kawal penjualan arak ..riuh sano sini.... ni awat chua soi lek kutuk melayu... diam tanpo tindakan si NGO NGO yang memperjuangkan MELAYU?...mano yang riuh berarak kat penang dulu?.... yang bising kek babi kat kedah dulu?... yang BONGOK kat jalan TAR mempertahankan ISA bebaru ni? yang bebel pasal namo jalanrayo....hik hik hik pasal namo jalan pun bulih jadi masalah...

p/s den tunggu orang iban,bugis,jawa,kadazan,murut,dusun,melanau,bidayuh nak namo jalan ado dalam bahaso dorang gak nanti contoh ehh... jalan mokirayo....jalan mulau....jalan umah apai....,jalan nadai...jalan matai....jalan mandre....jalan sungkai.. dah la tu kut banyak bonar la pulak contoh den bagi...hik hik hik

2 ulasan:

Biaqpila berkata...

Mana pi yg nak buat demo berbogel kat SUK? masa ni la hangpa boleh berbogel..

Zubli Zainordin berkata...

Mengenai namo jalan, biar lah ado semuo bahaso. Tak po dor, sambey nyapu ko atau orang lain cam mano gayo kojo eiy, buleh blaja dari papan tando.

Mengenai yang tak roti bahaso nii, sudah sudah lah tuu.

Letih, ingek dio, ingek VCD.

Paham-paham sendiri Lah.

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T