SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

08 November 2008

KEHEBATAN BLOGGER BERNAMA SEPOL

Sebelum ni orang cakap kalau nak jadi blogger yang hebat.. info mesti tepat.. bukan spekulasi,memberi berita yang terkini dan sah ..kesahihannya..update blog selalu... linkkan blog anda dengan bloggers lain.... letakkan video youtube kalau nak tambahkan visitor... memacam lah...

tapi... itu tidak bagi blogger bernama sepol... start berblog dari bulan july 2 posting,august 1 posting sept. 1 posting, oct 1 posting, nov masih 0...... hanya link kan dengan 4 blog yang satu pun tidak menglink kan balik dengan blog beliau tapi mampu mendapat pelawat sebanyak 150,000++... hebat sungguh..... apakah ilmu yang si sepol pakai hingga ramai yang berminat dengan nya... hik hik hik jeles den.....

banyangkan lah kalau amik purata... kira kira satu hari 1000 orang yang menjengah blog sepol ataupun berulang2 memasuki.. dengan hanya purata satu posting sahajo sebulan... kalau dio rajin tulis macam tukar tiub... macam mano la agak nyo kan.... che det pun kalah den raso hik hik hik.. tak percayo?? silo lah masuk http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/

3 ulasan:

Biaqpila berkata...

Salam geng...
Sepol tu dah top beb, sebab tu blog tu pun top.aku rasa tupun bukan mamat tu punya blog.Lain org yg buat. Buktinya ada link ke anwaribrahimdotcom.blogspot.com, yg mana blog tu pun mcm blog dia juga, bukan yg empunya nama punya blog.
Geng,Nak mintak tolong top kan blog aku ni..masuk la link aku kat sini..kehkehkeh..
biaqpila.blogspot.com

tepet berkata...

salam bro.. den dah link kan.. den pun raso org lain buat blog tu..tapi den kompius sobab blog tu memulo tunang dio yang promokan.. takkan lah tunang dio promo blog org yang nak menyamar jadi tunangan dio....

papepun den pedulik apo.. den jeles je hik hik hik...

Master Yoda berkata...

Salam Tok Dewa Penyapu,

Tok Hisham Rais pon takleh lawan ini Sepol Bukhari jual kari nye blog....

Melotup siot blog dia

Kah kah kah

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T