SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

19 November 2008

KISAH DAN TAULADAN

Kisah lupo diri - Malaysiakini

Kisah takut pada bayang bayang malaysiakini


2 kisah di atas membuatkan den paham kenapo perempuan tak beberapo manis bilo ado kuaso...(bukan bermakno den tak setuju perempuan mempunyai kedudukan dan pangkat)

maksud den kek sini ialah... kisah pertamo tu bilo dah hilang pangkat ..baru nak cito pasal campur tangan politik lah...wujudnya prasangka jantin0 oleh gomen terhadap ahli-ahli akademik tempatan ekoran kontroversi selepas perkhidmatannya tidak disambung lah.... agak ehh kalau ado 2 pompuan kek situ....sorang disamb. kontrak.. dio tak disamb. kontrak ehhh,... agaknyo apo pulak alasan....udah udah la tu...terimo la hakikat orang dak tak suko dongan hang.... betul cakap bos den... hang maki pun macam mana company totap tak rugi kalau hang beronti....

kisah keduo.... bilo takdo sapo nak lawan jawatan yang dio pogang ..ikut aje cakap kak pidah ap.... bilo ado yang cukup kelayakan tapi tak bagitau laie nak bertanding.... ikut laie cakap kak pidah... bilo kak kamilia cakap nak bertanding.. haaaa kalut...tetibo takut.. terus pikir macam nak bertanding... den raso mesti fobia kalah maso PRU12 hari tu ..tu yang takut nak bertanding hik hik hik penyakit flip flop pak lah dah berjangkit kat semuo pemimpin BN apo?.....

p/s bilo ado kuaso mulolah lupo diri..bilo hilang kuaso mulolah salahkan orang lain... bilo tercabar kuaso mulolah nak lawan bos sendiri hik hik hik bilo tak pornah ado kuaso... mulolah gilo kuaso.. hik hik hik

3 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Ado perasaan dalaman dan kuaso.

Kalau guno bateri kuaso eiy, apo kan terjadi plak?

Zubli Zainordin berkata...

Cadangan, sila cari dan tonton wayang namanya The Shadow.

Lepas tonton, beritahu saya.

Kita mulakan perancangan...

Tanpa Nama berkata...

kecian mak VC and mak pidah... dua2 jadi mangsa gender bias. satu "not man enough" satu lg "too manly" huhuhu

112413

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T