SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

10 November 2008

PENYOKONG BERANI MATI PAK JIB?



Hehe den dah takdo kejo... tak tau nak cakap apo.. nak kato marah pun tak bulih... sobab den sapo lah nak marah Pak jib... memulo cakap KWSP yang nak dikurangkan...dijadikan 8% akan dilakukan secara sukarela... 11% tu wajib...tapi la ni macam yang nak 11% pulak yang kena jadi sukarela...8% pulak jadi wajib.. sapo nak kokal.. kena muat turun borang ... ini dah paksarela namonya bukan sukarela...patutnya yang sukarela nak turun 8% la kena muat turun borang tu.. ni yang 11% pulak kono paksarela.. ampeh... bongok betui...




p/s gambo mawi ni takdo keno ngene dengan tajuk posting den... den sajo je lotak hik hik hik

3 ulasan:

AIDC berkata...

meh tengok sape pemimpin yang bagus dari segi isentitinya

Zubli Zainordin berkata...

Tang mana yang hebatnya tuu?

rambut mereka kah?

hidung? tidak.

dagu?

Tak perasan lah...

mata kot?

Master Yoda berkata...

KAH KAH KAH...

Lawak antarabangsa ni yg paling aku gemor

Flip flop

Dah berjangkit dah penyakit Dolah kat Najib

Sat lagi kene kat Muhyiddin plak dan bla bla bla

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T