SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

21 November 2008

DEN TAK TAKUT ISA.....PERAK ADO 2JUTA HIK HIK HIK

BAGAN SERAI, 20 Nov (Hrkh) - Kerajaan Pakatan Rakyat Perak akan memperuntukkan dana sebanyak RM2 juta bagi Tabung Khas Kebajikan Rakyat dalam Perbelanjaan Bajet 2009 terhadap kes-kes seperti penderitaan penahanan mangsa Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan keluarganya.

Harakah Daily

Den tak nak pertikai tentang ISA... sobab cakap macam mano pun bendo ni memang dah lamo ado... ..gomen pun buat bongok je bilo rakyat suruh mansuhkan... tapi yang den nak tanyo ni... dah berpuluh tahun ISA ni ujud...takkan lah tiado seorang yang bebetul memang patut dikenokan?.. Takkan lah semua yang ditahankan dibawah akta ISA adalah mangso kekejaman gomen?....

Kalau dulu dikatakan ujudnya ISA ni untuk komunis...dan sekarang hanya menjadi boneka gomen untuk mereka yang cubo menjatuhkan mereka....Benarkah?.. benarkah sekarang ni semuo yang ado dalam tahanan ISA tu hanya mereka yang cuba menghancurkan UMNO?.... tiada lain selain itu?... hingga sanggup kerajaan negeri perak memperuntukkan 2juta untuk membantu ahli keluarga tahanan ISA?.....

Den tak nak cito tentang keburukan dan kebaikan ISA..sobab bendo ni ado pro dan kontra.... Den setuju ISA dimansuhkan ....tapi den tak kesah ISA ni ado sampai bebilo.....melainkan mereka meng ISA kan mereka yang tidak sepatutnya....memang den libas hehabis dongan penyapu hik hik hik

Jika antara matlamat ISA untuk menjaga perpaduan kaum...dan bukan untuk menyelamatkan UMNO.... den kurang setuju dongan apo yang kerajaan perak ni buat... contohnya... kalau mamat ni jadi punco pergaduhan antara kaum... dio cakap kat cino.. melayu ampeh...cakap kat india...cino ampeh...cakap kat melayu india ampeh...pastu siap asah parang suruh berperang... layak ke dio dan keluargo dio mendapat bantuan yang kerajaan perak tu hulurkan?

p/s ni mamat ni cubo mencari glamour dan cubaan menyakitkan hati tapi sayang.....bongok hik hik hik korang baco komen dio kek blog den hik hik hik den tak tau apo niat dio...kalau nak buat den marah kerano kutuk melayu dio silap.... dio pun samo macam den...takda sapo pedulik... lain la dio menteri ko....orang kuat BERUK ko kutuk..... baru den marah hik hik hik... ni takat bebudak ...ngabiskan boras je nak angin hik hik hik

"Joe Rock berkata...

itulah lambang kebodohan bangsa kamu dan tak akan ditiru oleh bangsa kami yang agung lagi maju..mengangkat pemimpin bodoh menunjukkan bangsa kamu amat bodoh"

dan blog ghimau menaip..

Blogger"Joe Rock said...

apa nak jadi dengan kamu wahai bangsa melayu? sebagai mat saleh saya terhibur dengan lawak bangang bangsamu..

hik hik hik den tak tau apo niat dio...kalau nak buat den marah kerano kutuk melayu dio silap.... dio pun samo macam den...takda sapo pedulik... lain la dio menteri.... kalau menteri kutuk baru den marah hik hik hik... ni takat bebudak ...ngabiskan boras je nak angin hik hik hik

tapi den kagum caro dio nak suruh orang pi ke blog dio..... bijak jugak hik hik hik.... den pun baru je 3 bulan berblog ni... tu pun tuan ghimau dan tuan nobisha yang banyak membantu mempromo secara langsung dan tak langsung blog den ni........okay la den tolong la promo kan blog hang..... silo lah sesapo masuk ke blog mamat ni.... http://namakujoerock.blogspot.com/

PERHATIAN!!! sila bagi semangat.... jangan komen lelobih kang merajuk pulak.....hik hik hik mamat ni ado penyakit 'depression' (den tak tipu.... dio yang tulis kek blog dio..posting yang pertamo laie...).... silo hiburkan hatinyo....hik hik hik kito kan bangsa yang suko bantu membantu ..lelobih lagi orang yang dah lupo diri ataupun ilang ingatan hik hik hik dan jangan lupo!!!...dio bukan melayu,bukan cino,..bukan india... dio JAWO.... eh silap...dio mat saleh hik hik hik

5 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Tepet,

Ekau memang berhati mulio. Ramai menteri patut belajar dari ekau.

Den salute!

tepet berkata...

hik hik hik untuk orang awam percumo... untuk menteri...den charge seribu sojam untuk konseling...kalau keno berubat.... ubat den sub conkan kat tuan zubli hik hik hik

Tanpa Nama berkata...

Biaso tu tepet... den pon selalu tgk komen2 yg melampau2 kutuk amenu atau pas. Dua2 pon tak yah layan pasai agak den dua2 dpd sumber yg samo.

berlawak dgn bodo bleh nampok bezanya.

123413 ops 112413

tepet berkata...

aikk dah ado bini pulak ko? hik hik hik

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

sub con tu biaso.

Bab mentori sorah kat den.

Den ado penyapu lidi tajam semuo eiy.

Kono dado tak po.

Kono mato...

Yo!

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T