SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

17 November 2008

MENTERI "BONGOK" DALAM NEGERI!!

KUANTAN: Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Syed Hamid Albar berkata Arifin Muhamad, 65, atau Ayah Pin yang didakwa menganjurkan satu ajaran sesat di Terengganu, hanya akan ditahan jika Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) meminta bantuan polis untuk menangkapnya.

Beliau menjelaskan kes penyelewengan agama atau ajaran sesat bukanlah dalam bidang kuasa polis sebaliknya ia adalah bidang kuasa majlis agama Islam.

MSTAR

kalau ado maso...baco ni dulu POLIS YANG PENUH INTIGRITI bukan INTEGRITI

P/S Tuan Kickdafella terbalikkan bendera Malaysia kono tangkap...Tuan Penarik Beca adjust gambo lencano polis kono tangkap.....tu belum den masuk bab RPK laie... dua orang bloggers tu dah la...korang boleh renungkan sendiri..apo punya alasan di beri nyo bilo tak dapek tangkap Ayah Pin...ado ko nak tunggu majlis agamo beri arahan baru nak tangkap...bongap sungguh....Botak Bongok ni macam cakap apo je kesalahan dari segi agamo...keno mintak izin majlis agamo baru boleh amik tindakan..

kalau beri alasan kes penyelewengan agamo.... polis takde hak nak tangkap..lopeh ni kalau orang melayu pi main no ekor jangan tangkap.... pi berjudi tongah khalayak ramai ko kek dalam somak ko...jangan ko tangkap.. selagi Majlis agomo tak bagi kebenaran!!Bongap... kalau korang nak pertikai berjudi memang haram...seleweng agamo tak haram?.. kalau korang cakap majlis agamo memang bagi lesen tangkap sesapo je yang berjudi... abih maso korang tangkap pengasas Al-Arqam dulu ado mintak izin majlis agamo?....kalau dapat izin maknonyo.. majlis agamo memang dah bagi izin sesapo yang buat ajaran sosat pi tangkap....BONGOK NYA BOTAK!!!! lopeh ni sapo nak buat ajaran sesat.. bagi rasuah berjuta billion kek Majlis Agamo. supayo dorang tak mintak bantuan polis tangkap korang....BONGOK NYA BOTAK! Ado yang den hambat pakai penyapu ni!!... Angin den satu badan

Agak eehhh BOTAK BONGOK ni dah kene sumpah jadi BONGOK dengan RAKYAT apo sampai jadi BONGOK macam ni sekali.... Bilo akal nakal den sampai.. mulo la den terpikir.. ISLAM HADHARI ni idea PAK LAH ko....IDEA AYAH PIN??.....tu agaknyo dorang tak nak tangkap Ayah Pin!!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tepet dah hangin... ilang trademark hik..hik..hik.. bior den amik hik..hik..hik..

tepet jgn marah dia. ciaaan dia. udahla botak, x ensem, di bg bongok plak.. ish..ish..ish.. hik..hik..hik lg skali

112413

tharieq berkata...

Salam,

Marah kek sini pun takdo guno pet, mano montori tu nak donga. Den cadang an ko poie jumpo dio bagitau apo yang ko tak pueh hati. Surat pun biaso eh Montori layan.
Bagi den, Setakat nak jumpo dio maso ni den bolum ado tolo laie..

tepet berkata...

tharieq.. macam ponah dongar namo ni...ni yang duduk kek jln dari paroi nak pi senawang tu ko...yang pakai bmw kaler ijau kalau xsalah den tak tau la ni....10 tahun dulu la xtau la lani dah tuko keto... hik hik hik....

den tau marah kek sini takdo hasil... tapi kalau den jumpo ...pun tak guno..den jugak nanti keno ceramah ISA...tu yang maleh tu....den bukan ahli politikus... memang den berbelit nanti bilo lawan cakap dengan dorang hik hik hik tapi hang dah ado tolo nanti habaq den....den nak ikut hik hik hik

Zubli Zainordin berkata...

Tepet,

Den suko yang roti yang intigriti sekaya. Sodap.

Sapu lak kek roti tak ado tolor.

Raso macam rambuit tak do jo.

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T