SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

20 November 2008

DISEBALIK KENYATAAN AKHBAR AJAK BAGINDO

Kenyataan akhbar Ajak Bagindo korang baco la kat sini...den maleh nak copy & paste...

Yang nak den cito kat sini.... apokah tujuan sebonar di sebalik kenyataan akhbar ajak bagindo ni?..

1. Apakah dio nak cakap dio kechewa kengkawan dio tak bagi kad rayo.....(kawan pun percayo dio terlibat ko?)

2. Nak tunjukkan kerajaan ni bagus dongan puji pengurusan penjaro ni?... (ni nak kutuk Ahli parlimen yang kutuk makanan anjing tu ko?)

3.Haaa yang ni paling ponting...bilo makhamah lopas kan dio....seakan menunjukkan dio tak bersalah dan terlibat dalam kes pembunuhan altantuya...menjadi ia sebagai lesen untuk membuktikan bahawa Pak Jib juga tidak terlibat...(bilo orang pikir makhamah cakap Ajak ni tak salah ...mungkin orang akan percaya katonya yang Pakjib pun tak terlibat samo?)

4.Ajak Bagindo cakap peguam dio nasihat jangan sentuh secaro khusus kes yang masih dalam perbicaraan supaya tidak mengganggu perbicaraan tersebut....tapi kenapo dia buat kenyataan Pak jib tak terlibat?.. (apakah ini tidak mengganggu siasatan terhadap Pakjib...apakah ini untuk membutakan mata juri dan hakim?)

5. Menyatakan ingin pegi ke UK nak sambung blajo kek oxford....(apakah boleh dianggapkan percubaan melarikan diri...andai kato tetiba terdapat satu lagi bukti yang melibatkan dio....kiro macam Thaksin la ni... hik hik hik...)


6.
Siapakah sebenarnya yang mengarahkan Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar?.. (secara logik..tak logik dorang ni nak bunuh tanpa sebab...kalau betullah dorang yang membunuh...)

7. Kalau betul lah apa yang dikatakannya bahawa Pak jib tidak terlibat.....kenapa BALA dan RPK buat akuan bersumpah yang Pak Jib terlibat....(Ajak mungkin mangsa keadaan..tapi bukan juga hakim untuk menidakkan penglibatan Pak jib)

8. Menafikan penglibatan altantuya dengan isu pembelian kapal selam kerana jangka masa dan fakta tidak sekata....(alaaa ni...bukan macam kes ziana zain ..dalam malaysia kojap je orang boleh tau... ni simpan kek oversea...mana lah JAIS nak dapat tangkap ....)

p/s jiko ajak bagindo menyatakan terlalu banyak fitnah kek Pak jib dan Kak rosma....dan yakin mereka tidak terlibat secara langsung mahupun tidak....dengan alasan mereka termasuk bloggers tidak memberi bukti yang kukuh di atas penglibatan pak jib dan kak rosma... Disini den pulak meminta bukti kukuh dari Ajak bagindo yang Pak jib dan kak rosma ni memang tidak terbabit langsung dalam kes pembunuhan altantuya.......apakah bukti ajak baginda sehingga begitu yakin? dan persoalan yang samo... dengan semua umat dalam malaysia... jiko ajak bagindo tak terlibat....pak jib dan kak rosma tak terlibat....sapokah yang hebat sangat yang mempunyai kuasa mengarahkan
Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar untuk meng C4 kan altantuya...dan atas sebab apa altantuya dibunuh..... kerana kita sering di momokkan bahawa altantuya di bunuh kerana sibuk mintak komisyen yang belum berbayar dari ajak baginda dan pak jib....

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pok jak betoi... jangkamasa dan fakta x betoi pasai anak arwah kocik laie. DNA blom cukup umoq.

112413

tepet berkata...

wuish ..betui ka?

Zubli Zainordin berkata...

Pasal apo tarap loyar pun tak tanyo soalan tajam begini dalam mahkamah dulu?

Blogger jugak yang dipersalahkan.

Ado penyapu extra dak? Ado yang patut kono sapu nii..!

tepet berkata...

wuish awat tetibo garang na tuanzubli.. sabaq...sabaq... hik hik hik...penyapu apo nak? lidi,gandum,plastik,tangkai bosi?,

Joe Rock berkata...

itulah lambang kebodohan bangsa kamu dan tak akan ditiru oleh bangsa kami yang agung lagi maju..mengangkat pemimpin bodoh menunjukkan bangsa kamu amat bodoh

Zubli Zainordin berkata...

Bukan marah, goram yo.

Den suko nan lidi. Sobab eiy kalau kono dado tak po dor, tampi kalau kono tang mato...

Iyo!

Master Yoda berkata...

Salam Tok Tukang Sapu,

inilah kes paling kantoi dalam sejarah Malaysia yang tengah parah ni!!

biasalah..'tuan'nya dah selamatkan 'anjing'nya...jadi time ni masa nak bayar balik jasa pada 'tuan'nya tu lah..

"BECAUSE I KNOW"...anjing ni dah menyalak bagi final words!..compom! Najis taraaaak tau!..bik mama taraaak! kenal!

alahh..melayu tak boleh kena bodoh lagi laaaa..takpe! PRU13 awal 2010

tepet berkata...

tuan master yoda...

2010...lamo laie tu....banyak benda boleh berlaku..

sidra kamar aisa berkata...

er..kamu2 sume tak bace/thenguk tibi ke kenyeteen tuan abedul tu..kalu kamu2 ade u-tiyub uleng tayeng ler..ade dabal meaning tue, sekareng siape sapu siape sebenernye?????..eh! termenurun joe rock laks! ahaks! ahaks!

tepet berkata...

wuish den pulak kono polangkung ....hik hik hik... biaso la manusio..kokadang lalai...tapi kalau dah selalu lalai... tu yang naib canselor pun marah takdo belalai... hiik hik hik ampun kan den yooo tuan sidra kamar aisa

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T