SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

08 November 2008

DEMOKRASI DI REMBAU!!

Mesyuarat Pemuda Umno Rembau 'kecoh sedikit" sewaktu proses pencalonan bagi ketua Pemuda Umno Malaysia diadakan pagi tadi.

Ia berlaku selepas nama BERUK yang juga ketua Pemuda bahagian tersebut dicadang dan disokong untuk jawatan tersebut.

Sebaik sahaja nama BERUK dicalon, ada perwakilan yang terus membuat cadangan supaya pencalonan ditutup dan disokong oleh perwakilan lain.

Menurut sumber-sumber, ketika itu ramai perwakilan meluangkan nama 'BERUK' tanda penyokong pencalonannya

Ketika itu, seorang lagi perwakilan berjalan ke arah mikrofon dan meminta supaya dibuka semula pencalonan.

Beliau bagaimanapun tidak menyatakan nama calon-calon mahu dicadangkan.

Bagaimanapun, pengerusi tetap mesyuarat tersebut memutuskan pencalonan telah ditutup atas alasan majoriti perwakilan mahu BERUK dicalonkan sebagai ketua Pemuda.

Berikutan itu, BERUK terpilih sebulat suara sebagai calon ketua Pemuda, manakala exco Pemuda, Datuk Reezal Merican Naina Merican dicalonkan untuk naib ketua.


P/s hik hik hik... den dongar somalam dorang nak malukan beruk....dorang cakap mukriz "main politik wang"(bukan rasuah)....sedikit sedutan dari blog SUKJ "Kempen ini adalah kempen yang paling kotor dengan satu niat mahu mengaibkan Khairy Jamalludin.Azman seorang ejen insuran kini sungguh mewah dan ada juga desas - desus bahawa sebahagian dari budget yang diturunkan oleh Mukhriz telah selamat dalam tabung Azman dan perwakilan hanya menerima suku dari budget yang diterima, Mujurlah ramai ejen -ejen lain yang turun dan secara terang-terangan mereka bercerita dan mengira keuntungan sesama sendiri,".... apa yang ditakutkan oleh sukj berjaya dikawal... tapi gentleman sungguh... cara dorang... hik hik hik...pojam mata korang bayangkan apo yang ni berlaku maso meeting tu..macam mano laju korang baco posting ni....laju lagi dorang buat hik hik hik "den calon kan BERUK.. den setuju..Den cadangkan pencalonan ditutup"... dalam masa 5 saat.. ingat den kat cito gaban... gaban menukar baju dalam masa 0.007 saat hik hik hik lawak gilo.....

tu SUKJ cakap ado bajet dari mukhriz... takdo ko sesapo nak siasat.. siap bagi namo lagi sapa yang dapat.. AZMAN INSURAN.. kasi siasat laaa... kalau betul...tapi den pun nak cari gak mano tau leh dapat 5..6ribu hik hik hik... nak gak raso habuan politik wang ni.. adeh sayang... den bukan ahli UMNO la pulak......hurm... sapo ahli umno yang sudi share dongan den!!!!!! hik hik hik tapi kalau tak botol cito tu.... pa lagi AZMAN INSURAN.. kasi saman la SUKJ .. hik hik hik... den jadi batu api... kasi bakar line....

2 ulasan:

Master Yoda berkata...

Salam Tok Dewa Penyapu,

Beruk tu dah dpt pisang ke blum? Geng2 dia?

Kah kah kah

tepet berkata...

bertandan tandan dorang oder kek kg pisang tawau.. hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T