SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

11 November 2008

TIADA POLITIK WANG DALAM 3 JAWATAN TERTINGGI UMNO?BIAR BETUL HIK HIK HIK

Calon bagi 3 jawatan utama dalam umno termasuk presiden,timb. presiden dan naib presiden disahkan bebas daripada sebarang aduan membabitkan POLITIK WANG... Yang ado hanya untuk jawatan MT..jawatan dalam pergerakan PEMUDA dan PUTERI... WANITA takde duit nak main POLITIK WANG hik hik hik...yang banyak untuk ketua bahagian dan ketua cawangan je....baru je minggu lopas den dongar tengku yang bukan tengku adnan cakap ado calon bagi jawatan tertinggi mungkin di dakwa atas kesalahan POLITIK WANG...takdo la tinggi mano pun MT tu hik hik hik

info dari HMETRO

p/s ikan bilis je la ni akan didakwa.. hik hik hik den ingatkan dari 900 aduan tu ado la terselit kek jawatan no1 ke no 2 ke.. tak do la pulak.. abih apo yang KU LI bebelkan ni....KU LI cakap macam tu untuk nak cover malu tak dapat pencolanan ko?...YG pemudo tak pulak di cakapkan JAWATAN KETUA.. hanya jawatan dalam pergerakan pemuda je... ish takutnya ...ado ke tak sebenar eh POLITIK WANG dalam KETUA PEMUDA?..... hik hik hik papepun tahniah la untuk ABG IS 'bekas mb n9' kerano layak bertanding tanpo "POLITIK WANG hik hik hik orang dah lupo apo ABG IS buat dulu untuk dapat pencolanan.. kito diam je eh hik hik hik tu yang dorang undi ABG IS tu hik hik hik takpun kita orang melayu ni mudah memaafkan kesilapan ataupun kesalahan lalu.... kan che det cakap..MELAYU MUDAH LUPO hik hik hik

2 ulasan:

Master Yoda berkata...

Salam Tuan Tukang Sapu,

Bleh percaya ke brite Hairan Metro ni...

Menghairankan...

Takpela,asalkan Lebai Karim dr Kampung Melor kat Ulu Bendul percaya,alrite la kan...

Kah kah kah

tepet berkata...

pasal cerito tak betul la dorang siarkan... kalau betul mana ado kluaq paper.. kat blog je kluaq hik hik hik ... den dah lamo tak pi ulu bendul... lalu je..dah tak singgah dah... hang kalau pi kim salam dongan lobai karim tu.. hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T