SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

16 November 2008

SAH!!! HARAPAN PAKATAN RAKYAT UNTUK BERTUKAR KERAJAAN HANCUR!!!!

Gabriel Adit,Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Ngemah Sarawak memohon untuk menyertai PKR...Didalam ucapannya malam tadi, Anwar menyifatkan Adit sebagai ‘wakil Rakyat sebenar’ dan mampu membantu PKR membawa perubahan di Sarawak. Beliau menyeru semua supaya memastikan kemenangan Pakatan Rakyat didalam pilihanraya yang akan datang.DSAI juga memberitahu terdapat beberapa lagi Wakil rakyat di Sarawak akan menyertai langkah Adit dengan menyertai pakatan pembangkang.

p/s ya kamek sik lah gago gilak... mun takat adun jak ..ya pun adun bebas...kekya bila si adit masuk ..siap madah ada agik adun dari sarawak..mauk masuk PR,,,,,, nee nok DSAI madah Ahli Parlimen BN dari sarawak mauk masuk PR yaa....iboh kedak yaa DSAI nok kamek orang tunggu bukannya adun jak.. kamek orang mauk dari Ahli parlimen.. mek orang mauk Kerajaan bertukar tangan.. ya nok sebenarnya.. mun takat adun jak sidak effect papa ...

alih bahasa....

itu den tak la ambil kisah sangat.. kalau takat adun je... itu pun adun bebas...pastu bila si adit masuk...siap cakap ...ada lagi adun dari sarawak nak masuk PR... mana yang DSAI cakap ahli parlimen BN dari Sarawak nak masuk PR tu...jangan la macam tu DSAI... yang kami tunggu bukannya adun je... kami nak ahli parlimen...kami mau kerajaan bertukar tangan.. itu yang sebenarnya... kalau takat adun takda effect apa apa....

hik hik hik

p/s 2..... kalau ikut statement DSAI yang aku highlightkan dengan kaler merah tu.... boleh dianggap cita cita DSAI dan harapan rakyat untuk PR mengambil alih putrajaya telah gagal...dan apakah ini membuktikan 30 ahli parlimen dari sabah dan sarawak itu hanya penipuan?....dan jika BENAR DSAI TIPU TENTANG ITU.. apakah DSAI TIPU BILA TIDAK MENGAKU MELIWAT SEPOL?... jeng..... jeng.... jeng....

TAKAT SURUH TUNGGU PRU YANG AKAN DATANG.. DAH BERPULOH TAHUN PEMBANGKANG TUNGGU...TAK KAN NAK TUNGGU JE.. SAMPAI BILO!!!...DEN DAH START HILANG SEMANGAT,HILANG KEPERCAYAAN,HILANG KEYAKINAN....

posting dari sorang rakyat yang kechiwa!!!!!!!!!!!! ada sapo nak pertahankan DSAI?? sila beri komen...kemukakan juga bukti... supayo den tidak tertipu...LAGI...

4 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Alih Lagi..

Hal yang demikian itu saya tidak hiraukan. Ianya sekadar ADUN sahaja. Tambahan pula, beliau ADUN Bebas pula. Kemudian selepas Aidit menyertai, disebut pula bahawa ada lagi ADUN dari Sarawak yang bakal menyertai PR. Soalnya siapakah yang telah disebut Ahli Parlimen BN di Sarawak yang mahu menyertai PR itu. Usah Lah begitu DSAI. Orang yang sebenarnya kami tunggu bukan Lah sekadar ADUN sahaja. Yang kami mahu ialah perubahan kerajaan. Jika setakat ADUN sahaja tiada Lah apa kesannya.

Tepet alih Sabah pulak, lepas itu saya alih Tamil, sebab top leader MIC pun nak tahu jugak...

Kan?

Alih bahasa tak kena ISA kan?

Hik Haha Hik...

Zubli Zainordin berkata...

Sama topik pulak kita ya?

http://atotalblog.wordpress.com/2008/11/16/when-both-anwar-and-gus-dur-leading-each-nationpossibilities/

tepet berkata...

sabah yaa....

hal begitu ngak la aku hiraukan..adun jak bah...adun bebas lagi tu,...pastu bilang nya..ndak lama lepas adit masuk. adal lagi adun dari swak yang mahu join bah.. soal nya sapa ahli parlimen yang mau masuk PR..Ndak payah lah mokirayo..DSAI...o orang yg ditunggu bukan nya adun jak..kami mau kerajaan baru bah yannnn...takat adun ndak da kesan bahh...

amacam OK? hik hik hik

Zubli Zainordin berkata...

Tepet,

seronok ya...

kalau Kelate lagu mano plak.

Sebelum Tamil, ini Inglis..!

Change More..

Such case that I no care about. It's just ADUN only. Furthermore, he ADUN Independent only. Next after Aidit joins, mentioned also that there is more ADUN from Sarawak designate to join PR. The question is whom was cited BN's MP in Sarawak wants to join PR. Do not like that DSAI. Real person we wait not just ADUN only. We want a change of government. If ADUN only no effect, what..

Hahahahahaha...

Tunggu bersambung InsyaAllah...

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T