SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

18 November 2008

PLUS DAN ELITE KRONI PAKATAN RAKYAT?....

Den puas pikir apa relevannya dorang bagi 10% pada pukul 12tgh mlm hinggo 7 pagi... kenapo tak dibuat bebilo maso JE DISKAUN 10% ... den puas cari jawapan kek memano blog yang ado cito pasal cito tol ni.. takdo yang dapat memuaskan hati den....

Akhirnyo...den buat keputusan...PLUS dan ELITE memberikan diskaun 10% kerana mendapati kebanyakan pemimpin dari Pakatan Rakyat banyak menghadiri ceramah umum ke....ceramah perdana ke...jemputan itu....jemputan ini pado waktu malam.. dah sah - sah pulang ke rumah lewat malam......jadi atas dasar prihatin...mereko bagi lah 10% kerano ikut highway tetongah malam....korang tak cayo ni sedikit bukti dari den....

Ceramah Umum
YB Dr Mohd Hatta Md Ramli , Ahli Parlimen Kuala Krai
Zulkefly Mohamad Hj Omar , Pesuruhjaya PAS N.Sembilan
Badrul Hisham Shaharin ( CheguBard ) ,Ketua Bahagian PKR Rembau
YB Hj Mohamad Taufek , ADUN Paroi ,

ISNIN 17 Nov 2008
JAM 9 malam
Di Markas PAS Rembau ,
Tepi Jalan Utama Rembau – Tampin

( berhampiran Stesen Minyak Petronas Rembau )

Ceramah Perdana
YB Saifuddin Nasution Ismail
YB Johari Abdul
Raja Petra
19 Nov. 2008
8.40 Malam
Kg. Pedas Hilir, Rembau


den cilok kek chegu bard punyo blog.... hangpa tengok ceramah dorang....semuo waktu malam... start paling koman pukul 8.40 mlm.... sorang penceramah sejam.. ado paling kurang biasonya 3 orang penceramah... dah makan maso 3 jam...pastu layan makan minum...sembang sumbang.... dah pukul 12 tgh mlm..... biasonyo malam tu jugak dorang cabut sobab esok ado agenda lain laie....lagipun den raso pemimpin dari gomen mano ado kena bayar tol.....kan......kan....

Dengan ini den amat amat lah berterima kasih atas keperihatinan mereka...hik hik hik...

3 ulasan:

NOBISHA berkata...

Tepet,

Cara berfikir you memang OUTSIDE THE BOX ler ... Tahniah!

Satu lagi, tol murah tengah malam ni untuk orang balik disco!

Tanpa Nama berkata...

x brapa tepat tu tepat... depa bagi diskaun kat HANTU sbb undi depa dlm PILIHANRAYA.

112413

cheguBard berkata...

sesungguhnya saya hanya mampu tergelak bila baca komen saudara.....

:P

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T