SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

20 November 2008

PERSATUAN FLIP FLOP 4

4 bahagian di Sabah alih sokongan kepada Shahrizat

Wanita Perak dakwa diarah calonkan Rafidah


2 tajuk cerito kek atas tu dah menunjukkan berapo persatuan flip flop ni semakin berkembang...dulu kito nampak Paklah jo flip flop... tapi sojak akhir akhir ni bilo dia dah nak turun tahto..berjangkit pulak kek kerabat kerajaan... dongan pak jib... dongan menteri BONGOK dalam negeri... menantu borok ehhh... ni tambah pulak WANITA UMNO....

kes pertamo tu... maso buat pencolanan hari tu apo la ke bongap naa...pi calonkan kak pidah?....apo kak pidah bagi 'POLITIK WANG apo?... tapi tak gak logik... takat nak pogang kuaso 3 bulan je extra sanggup bagi politik wang..... abih tu apsal la bongap naa pi colankan kak pidah.... pastu la ni sibuk pulak bising alih sokongan.... kenapo la nak dimalukan kak pidah tu?.....

kes ke duo tu pulak orang dari dulu dah bising yang umno ni tak dongar suara akar umbi... korang dogil jugak pi ikut suara exco... ni la bukti nyo umno memang ampeh.. memang depa tak ponahnyo nak dongar cakap akar umbi... sembang je lebih... bilo cakap dopan orang ramai..."kito ikut kato akar umbi"... tapi bilo buat keputusan... ikut jugak cakap exco....BONGAP.....

p/s den tak paham kenapo betapo bongap nya pemimpin umno ni... macam mano laa depa boleh jadi ketua caw.?... jadi ketua bahagian?... jadi apo aje jawatan yang ado dalam umno tu.....den raso la kan... budak bolom akil baligh tapi kalau ado duit berjuto.....silap hari bulan boleh dapat jadi jawatan dalam umno ni.....hik hik hik "Politik Wang punyo kuaso"

3 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Bilo kepalo ateh poning, yang bahagian bawah lagi lah berterabur.

Macam nak makan nasik sepinggan jer, kemudian tambah 6, eh eh 3 sudu lagi.

Hahahaha...

tepet berkata...

wuish mendalam sungguh ...hik hik hik

Tanpa Nama berkata...

Pada den inila antara MASTERPICE chedet selepas 22 tahun. Hasilnya rakyat & pemimpin bongap "sami'na wa ato'na".

112413

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T