SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

01 November 2008

BERITA HAIRAN!!!

Negori Sembilan mempunyai 8 bahagian umno.... salah satu parlimen yakni parlimen rembau di menangi oleh BERUK tapi.... kenapa bila BERUK mencolankan dirinya untuk jawatan ketua pemuda umno

4bahagian RASAH,JELEBUJEMPUL DAN KUALA PILAH COLANKAN MUKRIZ

1bahagian TELOK KEMANG COLAN KAN DEWA PENYAPU

hanya 1bahagian TAMPIN COLANKAN BERUK

sudah 6 bahagian.. mananya kalau BERUK dapat pun lagi 2 bahagian tetap dia kalah kat mukriz bagi pencolanan dari NEGERI SEMBILAN..KENAPA jadi begini ek?.. orang n9 pun tak suka BERUK ker?

p/s solan cepumas... kalau betul orang n9 tak suko dongan BERUK macammana dia bulih menang pilihanraya ke12... dengan undian melebihi 5ribu dari pesaingnya...?betulkah apa yang di dakwa oleh chegu bard?betulkah undian pos yang menyelamatkan BERUK? kenapakah bila chegu bard bawak kes ni naik ke makhamah...makhamah tolak terus.....

6 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Simple...sapa kat tampin? Shaziman kan...dia proksi sapa?

Kalau dapat jawab, sudah tentu dapat agak..kenapa boghuk monang kek Tampin.

tepet berkata...

tu den tak nafikan tapi kenapo bahagian lain kek n9 ni tak colankan beruk? kalau betulah dorang tak suko ..macammana dio leh monang kerusi kek rombau

Tanpa Nama berkata...

den suko dengan beruk panjat pokok kelapa, tapi beruk minum whiskey dan panjat pokok betik 'eksotika'...den bonci, kang mabuk dan asyik makan betik pulak, tak leh nak panjat pokok dan petik kelapa...nyusahkan jo..

NOBISHA berkata...

Bro, susah nak buatkan semua orang sukakan kita. Ada orang suka monyet. Ada orang suka kera. Dan ada orang suka beruk. Macam penyapu juga. Ada orang suka penyapu lidi. Ada orang suka penyapu plastik. Dan ada juga yang suka penyapu jerami! Macam-macam ada ....

tepet berkata...

hik hik hik tu memang betul... pakjib pun bukan semua suko tapi.. takat ni gua musang je dio tak dapek pencalonan lain semua dia sapu.. samo gak dengan beruk.. kalau negeri lain satu cito tapi negeri sendiri tu... kalau tak silap saya kedah semua sokong mukriz.. selangor majoriti sokong khir poyo.. yang nak saya sampaikan kalau dalam 8bahagian n9 sepatutnya4 atau 5 bahagian milik BERUK tapi ni lain pula jadinya...ada sikit mushkil tuan speaker hik hik hik

Harimau-Menaip berkata...

Boghuk tu memang tak disukai ramai...Orang cuma suka kepala agong dia je..

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T