SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

23 November 2008

STEPPETS

TRANUNGKITE ONLINE , UTUSAN CHE MOQ , PENEMBAK TEPAT

Den tak sangko persoalan den mendapat perhatian.... timo kasih lah pado mereko mereko yang memonatkan diri memberi penjelasan kat den ni....tapi den tak sangko tranung pun masukkan posting den dalam forum dorang...nasib tak masuk malaysia today....hik hik hik

bagi yang tak paham cito baca dulu kek S.I.N.I.

ado gak den dapat email..tanyo den ni Pro pado parti apa..... jawapan den sonang je...den bukan pro... den amatur....... maknonyo... den nampak apo den tak puas hati dongan gomen den tembak.. apo yang den bulih timo den diam... begitu gak dongan pembangkang.... den hayun gak.... kalau tak samo je ampeh dengan gomen...

den tak berdaftar dongan mano mano parti... bukan ahli umno..bukan ahli pkr mahupun pas.. apatah laie dap...den bebas.... tapi den tak sokong brahim ali.....hik hik hik

3 ulasan:

ahlang berkata...

ekau mmg handaa jang...
den kagum ngan ekau nie...

salam setiakawan
-ahlang-

Zubli Zainordin berkata...

ekau memang mulio.

kokal kedudukan kukuhkan pendirian.

orang lain tembak satu arah jo.

ekau boleh tembak mano yang bongok belako. Ramai pulak yang camtu bongok eiy.

jiko ado mentori bosar dari pahang ko offer, usah terimo.

Itu permulaan lompek melompek, macam...

Iyo!

tepet berkata...

tuan ahlang

mendalam kata kata tuan..hik hik hik

tuan zubli...

montori bosar pahang pun tak tau den ujud.... hik hik hik tapi ok jugak.. kalau dioffer eh..lagi banyak cito boleh di korek... blog rasmi dio den puji..den ikut apo dio suruh tulis... blog den ni.. den cito yang betul hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T