SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

29 November 2008

BPR CARI PUBLISITI MURAHAN??

SEREMBAN: Badan Pencegah Rasuah (BPR) Negeri Sembilan hari ini membuat satu laporan polis berikutan kenyataan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang menuduh bahawa para pegawai badan itu menjadi alat kepada Umno.Menurut Pegawai Penyiasat BPR Ting Ing Ping, beliau telah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Seremban 2 supaya tuduhan itu disiasat oleh pihak lain.

Den maleh sebenarnya nak pertikai kenapo dan mengapo BPR wat laporan ni... tapi den nak tanyo..kalau PKR cakap polis jadi alat pado umno...polis nak buat laporan kek sapo?....hik hik hik apo la....dah jadi macam bebudak...keno kutuk sikit ngadu kek mak..apo la.... orang cubo la buktikan yang hang tu tulus dan mulus...hik hik hik... BONGOK sungguh... cubo cito sikit kat den ni haa.... apo cito laporan umno petaling jaya yang cakap pak lah bagi rasuah tu..dah duo kali den dongar dorang buat report...tu laporan helikopter tu....mano?...

2 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Pantun:

Kalau Hijau Batang Penyapu
Kenapa Komen Berwarna Merah
Rasuah Perlu Bersih Disapu
Baru Lah Tiada Tepet Nan Marah

Lagi pos hangat?

tepet berkata...

den bab pantun ni lomah la tuan zubli...den tak mampu nak boli pantun tuan hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T