SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

29 Disember 2008

STEPPETS - TAJUK UTAMA P36 KUALA TERENGGANU - update....

Jeng Jeng Jeng......sepol bokari datang kembali.......sempena pilihanrayo kocik tengganu... jeng jeng jeng......suratan @ kebetulan hik hik hik....maso permatang pauh ado satu posting...maso kuala tengganu dah mulo satu.... permatang pauh satu posting tak cukup kuat untuk menjatuhkan PR...kito lihat untuk tengganu berapa posting akan dibantu oleh sepol...hik hik hik


Posting asal


Maso bulan 8 hari tu maso pilihanraya kecil kek permatang pauh.....tajuk utamo surat khabaq,tv dan BN ialah kes liwat......sobabnyo colan PR ialah dsai sendiri....orang yang dituduh meliwat sepol baukari...yang sesekali timbul bilo PR ado upacara meriah...macam maso pilihanraya kecil kek permatang pauh hari tu..orang dok riuh nak pilih colan yang nak di undi...surat khabaq &tv riuh dongan sumpah si sepol...maso PKR buat Kongress bulan sebelas hari tu...surat khabaq & tv pulak riuh dongan si sepol cakap dio sihat ..tak sakit papo pun....

Ni kek tengganu...tajuk utamo surat khabaq & tv iolah cito hudud pulak.....sobabnyo...tengganu ponah jatuh kek tangan pas...mungkin jugo pandangan dorang, orang kek tengganu macam kek kelantan....jadi agamo menjadi mainan politik mereka...untuk meraih undi.... apo keBONGOKnya... apokah hanya kerana hudud belum/tidak dapat dilaksanakan oleh pas...membawa erti pas tidak mampu menjalani tanggung jawab sebagai pemimpin negeri mahupun negaro? hebatkah umno yang tidak mengamalkan hudud dalam menjalani tanggungjawab sebagai pemimpin di negeri dan negara?

p/s agak eh nanti kut ado laie pilihanrayo kocik kek memano tompat ...apo la agaknya tajuk utama surat khabaq & tv ni....bab nak menjatuhkan pihak lawan dorang ni memang hebat...baik dari BN mahupun PR...lagi hebat dan cepat daripado...bilo nak bantu rakyat... hik hik hik

4 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Isu ini dah digam pada PAS.

Gamaknya jika Hadhari sekelian umumkannya, Barisan Nasional tingga apa? Tinggal siapa?

Wahkakah!

tepet berkata...

den pun tak terjawab solan tu tuan zubli hik hik hik

Isa berkata...

Nampak sangat budak tu diperkudakan oleh BN. Mana depa belajaq strategi macam ni... strategi bodoh... ini yang depa kata parti handalan... menggong..

Bila budak tu keluar dari peti sejuk...?

tepet berkata...

ontah den pun dah tak reti nak jawab..

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T