SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

16 Disember 2008

PAK LAH & BERUK DALAM BAHAYA??

Mentua, menantu boleh didakwa

Berita Hairan

Den cukup terkejut membaco tajuk berito paper berita hairan....den pun pelik dengan diri sendiri...kenapa dan mengapo....dongan tajuk berito je..... den dah terbayang wajah pak lah dongan beruk...apo kaitan tajuk berita tu dongan dorang pun den tak tau yang membuatkan den sampai begitu excited nak baco dongan lobih lanjut... hik hik hik pandai sungguh dorang pilih tajuk berita...hik hik

Apakah selepas paklah lotak jawatan Mac nanti ... mereka merupakan mentua dan menantu pertama yang di kait dan di sait kan dengan Rang Undang-Undang Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2008 yang terbaru ini...

Mari kita tunggu dan lihat siapa yang kenaaaaaaaa hik hik hik......

3 ulasan:

ISA berkata...

Ish..ish..ish.. dashyat sungguh permainan politik depa no....

Zubli Zainordin berkata...

Tepet,

Kalau dikiro Adam Atok semuo manusio, yang pertamo, kito semuo bersaudaro, semuo kali masyiuk dalam.

Adeh!

tepet berkata...

tuan isa

betul betul betul

tuan zubli...

mungkin tidak bagi pengikut ayah pin hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T