SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

12 Disember 2008

STEPPETS - BILO NAK BOGEL?

Den memula maleh gak nak amik pot pasal reformis yang nak bogel ni.... tapi makin lamo makin riuh pulak dorang.... dari MB Selangor sampai DSAI di cabar eh di ajak nya berdebat....apo lah masalah eh..den cukup tak paham bilo dio cakap "DSAI keno bertanggungjawab terhadap apa yang Tan Sri Khalid lakukan dalam menindas dan menzalimi rakyat negeri Selangor...." apo kes? selain dari cito sewa rumah tu..tu pun den ingat dah ok...bilo MB cakap bawah rm1500 takda effect papo....BN pogang Selangor berpuluh tahun tak tolong basmikan kemiskinan hangpa...tak riuh pulak nak bogel?... BN naik kan rego minyak yang cukup karut ngarut mengarut sebelum ni taknak pulak bogel... ini baru PKR pogang....tak sampai setahun..... hang dah riuh mintak selesaikan masalah kemiskinan..tak pulak hang sabaq....selamo BN pogang selangor tu hang kayo ke?yang hang tak komplain langsung?...BONGOK.... tunggu la jangan la tamak sangat...kek perak, penang dongan kedah...malah kelantan ... relex je... hangpa pulak nak riuh.. cakap PR tak tunai janji....ke hang ni ado tukang cucuk dari pihak pembangkang negeri tu....sekali hang bising...dapat habuan..sekali hang masuk paper ker tv ka...dapat habuan...

p/s den harap reformis ni bergabung dengan GGMM.... baru betul.. GABUNGAN GAY MELAYU MALAYSIA...BONGOK sungguh.... macam takdo agamo je nak bebogel ni....dan sepaham den bilo dah takdo agamo ni.. memang tak layak duduk kek dalam Malaysia.. sobab Rukunegara yang pertama iaitu Kepercayaan Kepada Tuhan....yang percayo tuhan tu ujud je bulih duduk kek Malaysia....makno nya orang yang cakap dio bebas takdo agamo pun tak bulih duduk dalam malaysia ada paham! BONGOK.....

3 ulasan:

ISA berkata...

Tepet,

Den tunggu je ni, dah bogel ke belum, berapa panjang dan ukur lilit apa yang rimau sebutkan tu...he..he..he..

Bila ekau kata mungkin ada orang cucuk belakang Ramlan tu, eden raso betui juga la... dan den setuju bonar kalau dio join GGMM (gabungan gay melayu malaysia)

Zubli Zainordin berkata...

Tepet,

Mungkin susah nak You Tube, pasal depa guna taktik serang hendap.

Mungkin perlu kesatuan Tukang Sapu hendap depa dulu.

Hik hik hik.

tepet berkata...

Tuan ISA

biaso la sembang je lebih tu bukan berani pun nak bogel....

Tuan zubli

den nya hanpon takdo camera la nak rakam hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T