SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

20 Disember 2008

CHE DET...CAKAP MACAM........

B.A.C.A.SI.N.I statement chedet tontang alasan dio tontang kenselnyo pendedahan politik wang

Che det...kalau ikut kata tuan zubli hang ni buat lawak sangkaan meleset di campur aduk dengan lawak kornar kata.... memula iyo aje heboh nak dedah kan namo PEROGOL WANG....cito macam ado bukti yang kukuh macam bukti korek korek korek.....tetiba la ni bulih pulak cakap tak dapek nak dodahkan namo.....dongan alasan nak siasat laie kesahihan dongan harapan ado yang berani nak bagi bukti.. hurm..dah nak amik alih kerje riTAUdeen je .........yang tahu sapo rasuah sapo tak dongan tengok aduan je....pastu pas kek bpr....pastu bpr pas balik kek dio...hampeh sungguh...

Kalau dah maso memimpin putar alam,dah jadi mantan jangan lah putar belit...apo punya bongap la... ke secara tetibo hang dapat bukti ...colan yang sokong sangat jadi tpm tu pun ado rasuah gak..tu yang hang tarik balik cakap nak bagi tau sapo...atau HANG BUAT STATEMENT NAK DEDAHKAN..PASTU KALUTLAH MEREKA YANG TERLIBAT...DATANG JUMPO HANG PASTU BAGI HANG DUIT SUPAYA TUTUP MULUT...bayangkan lah kalau sorang bagi rm100k kut ado ompek ke limo puluh yang datang jumpo.. tak ko bulih tutup mulut... hampeh.....kalau hang betul takdo bukti awat hang riuh cakap nak dodah bulan lopeh?...ko hang gilo publisiti...tak pueh ko 22tahun satu malaysia konal hang...

p/s kalau macam ni lah perangai... minggu dopan den nak cakap kek memano paper den nak dodahkan sapo yang bunuh altantuya...bulan dopan den cakap pulak...."ohhh tetiba kurang pulak bukti...saya nak orang ramai yang tahu silo hubungi sayo untuk cukupkan bukti yang tetibo terkurang ni..."....BONGOK sungguh

5 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Pemimpin begini mudah hilang kredibiliti.

Lelamo orang tak cayo lay.

ahlang berkata...

salam jang...
den pun byk nak dodah kan nie..
dodah sanun...dodah sini ha...
hahahah

mari la kito bersamo2 mendodah kan apo yg terbungkuih...

salam setiakawan
-ahlang-

ISA berkata...

Tepet,

Mamak kalau cakap tarak pusing2, itu bukannya Mamak namanya.

bungaraya berkata...

Tukang Sapu nak mempertikaikan Che Det. Apa muka. Makan cili api sambal belacon bolehlah.

tepet berkata...

tuan zubli....

abih tu macammano nak tambah debitliti hik hik hik

tuan ahlang

dodahkan jo..den bukan kiro hang dodah org kek umno ko pkr ko....

tuan isa

bukan semuo macam tu kut hik hik hik

tuan/puan bungorayo..

maap... den tak paham apo yang cubo disampaikan hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T