SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

14 Disember 2008

BERITA AJAIB!!

  • Harga petrol dijangka turun lagi dalam masa terdekat - Shahrir

Utusan Merapu

bendo ni memang diluar jangkaan den... tapi sempena p36 kuala tengganu.. ia boleh berlaku..papopun den harap ia benar benar akan berlaku...
  • Terengganu bakal terima RM400 juta

Utusan Merapu

bulih cayo ke.. kut replika cek je... manalah taukan....kut TETIBO kalah kek tengganu nanti.... duit tu tetibo je hilang....atas alasan...ekonomi tidak setabil dan semakin teruk jadi duit royalti tu kerajaan terpaksa tangguhkan dahulu atau ditarik balik buat sementara kerana terpaksa menanggung kos itu dan kos ini... masalah itu dan masalah ini...hutang itu dan hutang ini...
  • Puteri umno setuju dengan pelawaan Tukang Sapu

Posting asal

hik hik hik mau terbeliak mata korang kalau betul cito ni hik hik hik mau kayo kodai jual kamera lopeh ni kalau betul....

p/s mengikut sumber yang memang tak bulih dipercayo langsung......den dongarlah kan.... PEMUDA UMNO & PUTERA UMNO kechewa tidak dapat surat jemputan seperti yang den bagi kan kek puteri umno..... den bukan apo den maleh nak taip bebanyak...so den jemput laaa jugak putera dan pemudo umno join sekali ke majlis bogel anjuran reformis tu... hik hik hik semoga sejarah milik anda... hik hik hik

2 ulasan:

ISA berkata...

Tepet,

Den tumpang gelakkan diorang jelah...

Ha..ha..ha... lawak berzaman....

Zubli Zainordin berkata...

Harga minyak jika turun di saat ini, memang seperti P 44 Permatang Pauh, tiada kena mengena dengan pilihan raya kecil P 36 Kuala Terengganu.

Ini kita dah tahu.

Replika itu tidak boleh dipercayai. Ini cara sah wang untuk pilihanraya disalurkan, barangkali.

Pelawaan itu, larat ke Tukang sapu semua?

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T