SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

21 Disember 2008

FANTASI TERLAMPAU - untuk bacaan 21sx

Pak lah cakap dio mungkin nak rombak kabinet....dalam fantasi den memulonyo ingatkan paklah nak wat lawak terhebat untuk rakyat malaysia...supayo dio di ingatkan sepanjang zaman....reruponya dio nak ubah kabinet dapur bukan kabinet gomen hik hik hik...pastu datang lagi fantasi terlampau den.... pak jib disingkirkan...oleh pak lah.... ali rukh khan naik jadi tpm.... pak jib yang sebelum ni dikutuk oleh PR tetibo jadi sahabat sejati....hik hik hik... kan PR sapu aje sapo yang nak masuk..tak cayo...b.a.c.a.s.i.n.i

Tapi bayangkan lah.... kalau sekarang ni PR hentam pakjib dengan berbagai isu... tapi bilo paklah singkirkan pak jib ...mungkin dongan alasan kes altantuya ke...kes helikopter tu ke...kapal solam ke...ijn ko...papo je alasan pak lah........PR pulak dongan sonang hati buka pintu untuk pakjib.....segalo pekaro laro jadi halal dalam sekelip mato....pakjib mungkin di ajak masuk ke PR...mungkin dengan alasan dulu dsai keno pedajal dongan che det...ni pak jib pulak kono pedajal dengan pak lah....

Bagaimano pulak dengan rakyat..simpati?gembira?pelik?....

4 ulasan:

ISA berkata...

Tepet,

Apo laie... kito koncingkan muka diorang beramai-ramai... ha..ha..ha..

Tiada yang mustahil... ekau macam boleh hidu yeo...

tepet berkata...

tuan isa....

den bukan apo...den kekadang tak paham pegangan dan pahaman ahli politik ni....makin berbelit...

Zubli Zainordin berkata...

Tepet, ISA,

Bubuh dalam botol dulu, lepas itu siram, boleh?

tepet berkata...

tuan zubli....

den tunggu reformis buat dulu..hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T