SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

03 Disember 2008

PELIK BIN AJAIB

Ketua Umno bahagian Petaling Jaya Selatan Kapten (B) Zahar Hashim pula digantung keanggotaannya selama tiga tahun kerana membuat beberapa kenyataan mengkritik parti.....

den cukup tak paham dongan statement ni..seingat dan setahu den Kapten zahar ni buat aduan kek BPR...tontang Pak Lah salah guno kedudukannyo sebagai PM a k a memberi POLITIK WANG... dan dio jugo pertikai tentang berlaku penyelewengan dalam proses tender kerajaan untuk membeli helikopter baru bagi Angkatan Tentera Udara Malaysia (TUDM)....ni antaro yang gah lah yang den tau kapten zahar ngomel kan.... deduo tu takdo pun keno ngeno kritik parti.....dio cakap paklah je...bukan semuo dalam parti tu jahat...jadi tu bukan kritik keputusan yang dibuat oleh parti... tu kritik ketuo parti.... dio cito ado penyelewengan dalam pembelian helikopter oleh gomen... gomen bukan parti....walaupun parti tu yang jadi gomen..hik hik hik...

dan yang paling polik bin ajaib... kapten zahar ni yang buat report....kengkononnya nak betulkan parti...tapi dio pulak keno gantung keahlian....yang dituduh takdo keno siasat papopun....bagus dok ada....pastu yang keno tangkap bagi rasuah rebut jawatan...keno gantung....yang datang melepak sembang kosong sambil isap rokok....dongan pembangkang...keno buang terus....sadis sungguh....sian si zaid brahim....agaknya...lagi mulia yang bagi POLITIK WANG dari lepak dengan pembangkang BONGOK sungguh...orang dalam parti tu.... hik hik hik

P/S blog http://peoplearmy.blogspot.com & blog http://proreformasi.blogspot.com dah takdo laie ...tetibo je..... ado sesapo yang ado info?apo yang dah berlaku...ke dorang dah berpindah rumah?apo alamat eh kalau udah berpindah? hik hik hik

8 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Saya, Tepet, lebih memilih dipecat daripada digantung.

Sebab pecat, kita beredar dari sana.

Gantung, tak tahu tali apa depa akan guna. Dibuatnya gantung pakai kabel kapal. Adeh! Sakit tengkok.

hik hik hik...

A Mum of Three Mohd berkata...

Pelik betul parti satu ni.Betul kata Zubli tu. Saya cadangkan pada kapten kita, putuskan saja tali gantungan tersebut daripada dia menderita kesakitan pada jiwa, mental dan fizikal. Corai kan ajo!

antusabun berkata...

Hahaha...apa nak heran. UMNO tu kan. Benda tak pelik je yang diaorang tak buat

bungaraya berkata...

Kuat marah kaum melayu sekarang ni.
Entah apa-apa, semua nak di marah.
Bersabarlah sikit.

Master Yoda berkata...

Salam Tok Tukang Sapu,

Den tumpang golak besau je la...

Kah kah kah kah kah

Putar alam pembelit no 1 mereka2 dlm Panji Keris ni...

Tanpa Nama berkata...

ke kadang kito terlalu mengikut emosi yg berlebihan ...kekadang kito terpengaruh tanpa di sedari...kerano kito manusia biaso...yg penting bilo orang tegur kerana kesilapan yang mungkin pada kito kecil tapi pada ore lain...besau kemaluannya...selain dari meminta maaf...adalah lebihkan menunjukkan tindakan kekesalan kito...tutup buku lamo dan buko buku baru yang lebih baik dari dahulu...jika termampu...timo kasih lo kerana bertanya mana ambo pergi...tapi ingatan tak pernah ambo lupo pada teman2 blogger yg lain...walau pun ambo nih bukan seorang blogger yg baik..baru nak belajag jadi blogger..banyak mencilok....dan banyak kesilapan...demi nak membiasokan diri...hik hik hik...mana tau kot kot satu hari nanti pengalaman udah ado..boleh berdikari...maafkan ambo..jadi jangan lupa kalau ader rase rindu dengan peoplearmy...jenguk jenguk la...kat sahabat ambo nih...www.res2ku.blogspot.com

admin berkata...

opp sory...tuan penyapu lidi...ambo salah bagi alamat rumah baru ambo...bukan..www.res2ku.blogspot.com..maaf la yer...tu rumah tumpangan ambo...mcm kat pak kung hotel di kl..hik hik hik...kalau senang senang...leh lah bertandang...kat wwww.peoplearmy2.blogspot.com....hik hik hik...

ISA berkata...

Dalam umno bukan sekadar pelik dan ajaib aje..

Jelik dan Getik pun ada juga..hik..hik..hik..

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T