SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

30 Disember 2008

GGMM TARIK SAMAN -update


tamak


komen yang ado kek blog ggmm

Anonymous said...
ni la permohonan tarik balik writ paling bodoh pernah aku dengar sejak menjadi lawyer bertahun-tahun. lawyer ko betul2 lulusan LLB ke atau lulusan STPM?

jangan nak tipu la ayat hakim tu. dan, tak pernah dibuat org mahkamah perintah kos mahkamah sampai berbelas ribu. nak tipu agak2 la woi.bodoh punya melayu.aku melayu pun tak mengaku korang melayu.jakun ada la kot.tak pernah gi court.lagi mau kencing org melayu lain. pirah.

buat apa nak masuk duit kat akaun ko.ko pegi joli kat mamak ali maju.takpun kedai nasi lemak antarabangsa dgn duit tu.buat apa?

kah kah kah...lu kencingla sendiri nabil hahahah

December 30, 2008 8:16 AM

p/s hurm den tak tau betul ke?.... ado tak lawyer bertauliah kek sini yang bulih sahih kan?....yang den kaler merah tu...ado sapo bulih kompomkan den.....kut betul den pun nak jadi macam ggmm ni nak saman ikut suko hik hik hik peh tu bulan dopat tarik balik saman....atas alasan ramai bakal graduan ugut beronti blaja kalau den saman GGMM hik hik hik
_______________________________________________________________________
posting asal

GGMM akan menarik balik saman papan tanda jalan pelbagai bahasa terhadap kerajaan negeri Pulau Pinang...

GGMM

Hik hik hik....laaaa sian nya...awat tarik balik saman...oohhhh tak cukup duit.....ohhh sobab melayu lain hino dan tak sokong korang......la dah tarik pun keno bayar rm30ribu...sian...hik hik hik

p/s ini ruponyo caro orang melayu berjuang?..... maso nak saman tak pikir pulak ado duit ke tak?... tak pikir tindakan korang tu betul ke tak betul?..kalau betul takkan la takdo yang nak sokong?Masih nak salahkan melayu lain bilo sendiri tak mampu nak buat.... Tapi satu benda yang berjaya GGMM buktikan "orang melayu memang suko buat keje separuh jalan!" bab tabung tu den malas nak sentuh.....hik hik hik

lopeh ni tak payah la nak saman..... buat debat je....kan korang suko buat dobat...siap kenokan tiket laie........rm10(ni tak masuk dalam tabung GGMM ke?) hik hik hik

6 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Memang Boghok boto. Gempak je lebih.

tepet berkata...

hik hik hik

Isa berkata...

Podaih cili padi siang tadi pun tak habih laei ha....

Ni nak golak pasai GGMM lak... ha..ha..ha.. hampeh...

Isa berkata...

Aik... baru den perasan, banner "Tukang Sapu" mana jang?

tepet berkata...

tuan isa

den buang..sobab nanti pembaco lotih nak tokan mouse hik hik hik

Master Yoda berkata...

Salam Tok Tukang Sapu,

Dah nama graduan tu, gi le belajar molek2....

Karut btul la diorg ni....

Gegak gempita mcm guruh, tapi haram ape pon tak dak....

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T