SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

30 Disember 2008

STEPPETS - KETUA PEMUDA UMNO


Dua orang dari 3 colan ketua pemuda telah menyatakan pendirian yang tidak mahu jawatan kabinet jika menjadi ketua pemuda...yakni che det JR dan dewa penyapu....che det JR den bulih terimo dio memang ahli parlimen..boleh la cito pasal jawatan dalam kabinet....ni yang adun ni...hik hik hikdah la negeri terlopeh kek tangan pembangkang...sibuk nak bagitau taknak jawatan kabinet...tak yah cakap pun depa memang tak nak bagi pun hik hik hik

yang sorang lagi colan ketua pemuda yakni....BERUK hanyo mendiamkan diri je..agaknyo dio memang nak jawatan dalam kabinet...kalau dulu berjaya menjadi ahli parlimen belum cukup kuat untuk menjawat apa apa jawatan dalam kabinet kerana dikatakan menjadi faktor utama kekalahan BN di pru12... mungkin jika monang ketuo pemuda semakin tiada alasan orang ramai untuk dia berada dalam kabinet jika rombakan yang bakal berlaku pada waktu yang tidak berapa nak jauh...hik hik hik

berkaitan dongan pilihan rayo kecik kek tengganu ni jugo...... yang dikatakan colan dari umno merupokan pilihan beruk....dan merupokan kroni beliau....membuatkan pakjib serba salah kerana jika wan farid menang,beruk berkemungkinan berpeluang cerah menjadi ketua pemuda dan menteri kabinet.Wan Farid pula akan dijadikan menteri dalam negeri di dalam rombakan kabinet selepas PRK Kuala Terengganu.Mungkin Hamid Albar akan berpindah ke kementerian luar. Muhyiddin atau Rais Yatim akan tersingkir dan beruk akan bergelar menteri kewangan termuda dalam sejarah.Jika BN kalah pulak,pakjib akan dipersalahkan.BERUK akan dilantik menjadi menteri belia dan sukan.namun peluangnya untuk menjadi ketua pemuda akan tergugat kerana sekali lagi akan dipertanggungjawabkan sebagai liabiliti kepada UMNO.

p/s rerasonyo bulih diterimo akal ker? hik hik hik

4 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Dia orang tak nak, sudah.

Kito-kito jo Lah.

A Mum of Three Mohd berkata...

Salam..,

Depa dah tau kut.... yang orang tak ke buloq ke depa. Itu yang cakap berlapik tu......
Mamat sorang lagi tu... bagaimana???

ahlang berkata...

tuan tepet..

terimo kasih diateih keperihatinan tuan terhadap ahli parlimen den..

den banggo tuan byk menyobut ahli parlimen den.. walaupun tuan mengolar beliau boruk..
itu hak masing2.. cm dulu2 den komen..

kito tungguuuuuuuuuuu... adokah ramalan tuan tuh boto ko tak jo...

salam setiawakan
-ahlang-

tepet berkata...

tuan ahlang....

den memang harap ramalan tu tak benar...sobab ...menang bn pun kek tengganu dio dapat jadi menteri... kalah pun jadi menteri... jadi den harap tak bonar sesangat la cito ni hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T