SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

18 Disember 2008

PROJEK BOGEL GAGAL

Presiden Reformis rasmi dipecat

mkini

Maka dengan ini harapan untuk kito melihat sejarah politik malaysia yang paling panas berlaku ....berkecai....hik hik hik begitulah juga dongan harapan den.... setelah berhempas pulas menghantar surat rasmi kepado puteri umno dalam menyatukan mereka dalam majlis bogel anjuran reformis....akhirnya terkubur setelah presiden reformis...yang heboh nak bogel di pecat dengan rasminyo... hik hik hik

p/s den bukan penyokong BN tapi nasihat den bagi depa.... jangan benarkan beruk berado di terengganu buat sebulan duo..jiko anda nak monang pilihanrayo kek sano bulan satu nanti hik hik hik.....kenapo....ontah..... den suko atie den je bagi nasihat....den tau, bukannyo orang BN pedulik pun apo yang den cakap hik hik hik....den sajo je sesuko bagi nasihat....hik hik hik

Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Muhammad Muhd. Taib yang menyumbangkan RM50 ribu, Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ali Rustam (RM40 ribu) dan Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin (RM30 ribu). Untuk tabung bukit antara bangso......pandai betul dorang kan.....kebetulan atau tidak?.....colan paling banyak undi dalam perebutan timb. presiden umno.... bagi rm30k,no 2 banyak bagi rm40k paling sikit undi bagi paling banyak duit...rm50k hik hik hik...apo kah maksud disebalik nyo....den tak tau?... ado yang tau?

4 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Beli jiwa lah tu.

Mahal jiwa orang kaya.

tepet berkata...

apo dapat beli jiwo... dorang bukan pi mengundi pun.....hik hik hik

Isa berkata...

Adus... konekukaciwa, tak bleh cipta sejarah... hansam punya Ramlan.
________________________________

Muhyiddin songlap tak banyak. Si Ketam pun songlap tak banyak jugak.

Yang paling banyak songlap Mat Taib le... sapa lagi, dalam beg je bleh bawak 2.4juta.... ha..ha..ha..

Zubli Zainordin berkata...

Jumlah berian itu bosar makno eh...

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T