SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

11 Disember 2008

STEPPET - AHLI POLITIK BONGOK ATAU RAKYAT YANG BONGOK?

Den cukup tak paham bilo nak mengundi je ado je habuan dari gomen bagi...baik PRU mahupun pilihan rayo kecik..... maso kek permatang pauh hari tu... memacam gomen bagi..sek (j) cino dapat tue la... daerah tu dapat ni la ..memacam la.... pastu beribu orang dari parti ni pi lompat parti tu la...yang puak ni pun sama beribu orang jugak lompat masuk parti dio....ni yang kek tengganu pulak..tetibo tganu dapat rm400 juta dari gomen atas alasan royalti tambahan...hik hik hik time jujur korang cakap dongan den!!! kalau tak do lah pilihanrayo kecik ni kek kuale tganu ni.... ado tak gomen nak bagi rm400juta tu?.....time nak pilihan rayo ni pun tetibo ado gak lompat parti.dari PKR ko MIC... tu den tak masukkan laie bab tahanan ISA yang dilopehkan......kebetulan yang paling betul pada masanya.....hik hik hik

p/s Ado yang cakap bagusnya gomen.... prihatin...ado yang cakap itu lah salah satu cabang 'Perogol Wang' untuk meraih undi.... mano yang betul......lomah sangat ke pemikiran orang malaysia sampai sonang sangat di bongok kan?

4 ulasan:

Master Yoda berkata...

Salam Tok Tukang Sapu,

Biaso la, sume tu nak pancing baik punye....

Kasi pujuk baik punye......

Mcm suami tgh pujuk bini yg tgh marah dlam keadaan period.....

Baik punye

Kah kah kah

Harimau-Menaip berkata...

Kalau macam ni punya bantuan, bila lah Adun tompek den nak kembali ke rahmatuLlah?

Mana lah tahu, DUN Ampangan dapek 4 billion pulak?

ISA berkata...

Tepet,

Den nak tumpang ketawa jelah dengan gelagat diorang semua..., kalau buleh.. biar tiap2 bulan ada PRK.

Baru senang hidup rakyat.. he..he..he..

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Sesebuah kerajaan yang tidak bagus, nak tutup kemaluannya kepada Rakyat di kawasan pilihanraya, itulah tahap pemikiran kesposenan mereka.

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T