SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

29 Disember 2008

ALHAMDULLILAH TAKDO NEGERI YANG BUAT PELIK

Den cukup risau kalau ado yang ambil kesempatan atas penganugerahan tokoh maal hijrah tahun 1430 ni..mano lah taukan ado yang bijak sifir..pi anugerahkan kek mikel jakson ke......salman khan ko.....mano lah tau kut ado yang jeles melaka anugerahkan pangkat dotok kek shah rukh khan....

Jadi dorang pun dongan banggonyo nak anugerahkan tokoh maal hijrah kek memano artis luar negaro....kut ado yang kagum mikel jakson masuk islam ko.....kut ado yang cakap salman khan kombangkan islam dongan lakonan ko...macam dotok shah rukh khan yang dikatokan mempromosikan melaka dalam lakonannya....(den dongar cito pengarah dan penerbit filem tu jeles.... sobab dorang nyo idea yang nak buek kek melaka tapi tak dapat papo...hik hik hik ado laie yang cakap depa nak boikot buat filem kek malaysia dah.... hik hik hik)

p/s Tunku Besar Seri Menanti, Tunku Mukhriz Tuanku Munawir dilantik sebagai Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan ke-11......

2 ulasan:

Isa berkata...

Ha..ha..ha.., den ketawa pasai terlobih gigit cili padi ... podaih..

tepet berkata...

umak aiii... tergigit cili padi.. hang bulih ketawa laie..hebat sungguh...apo kato try layan wasabi..

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T