SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

10 Januari 2009

Suruhanjaya Penghapus bukti Rasuah Malaysia (SPRM)

Baru lah den paham apo fungsinya SPRM yang dibanggokan paklah...antaro fungsi yang den nampak.....

1.Menutup kehampehan BPR...menutup kelemahan BPR yang semakin kelihatan dalam mencegah rasuah...lelebih lagi bila mengaitkan mereka dari pemimpin kerajaan...jadi pak lah nak tutup kelemahan ini lalu menciptakan SPRM dengan harapan rakyat lupo keBONGOKkan BPR

2.Menghapuskan bukti rasuah yang melibatkan Pemimpin dari BN....dengan meminta bukti asal dari pihak pengadu....dan memberitahu tidak akan memberi jaminan ianya akan dipulangkan....

3.Pengadu tidak boleh bertanya lanjut perkembangan siasatan kes berprofil tinggi.Maknonya....pengadu hanya buang maso pi buat aduan...pastu bilo korang dah tidak kelihatan di cctv pejabat SPRM,mereka akan golakkan pengadu beramai ramai.....pastu aduan korang akan dikumpulkan bersamo aduan yang lain.....dan penghujungnyo tikus dan lipas kekonyangan........MELAINKAN aduan anda melibatkan pemimpin dari pihak pembangkang terutamonya mereka dari pkr,pas dan dap....hik hik hik

4.Selain nama sahaja berubah dari BPR ke SPRM....displin kerja pun turut berubah....di suruhnyo datang esok untuk bertemu dongan pengarah bahagian siasatan SPRM tapi esok yang dijumpo ialah orang yang samo dijumpo semalam...yang berubah..semalam cakap datang hari ni jumpo pengarah...hari ni cakap nak bukti asal....silap haribulan kalau pengadu nampak macam goyang...dorang pakso pengadu serahkan segalo bukti asal...hik hik hik agaknyo la kan


5.....................................................den dah suko buat bendo separuh jalan.....hik hik hik ado maso den sambung..takdo maso....den harap korang bulih sambungkan hik hik

p/s Mangsa pertama SPRM ialah GERAK....hik hik hik b.a.c.a.si.n.i

2 ulasan:

Isa berkata...

Dah tau Kerajaan Pembohong nak percayo buek apo...

Gelak kan aje...

paneh berkata...

den dari dulu musykil skit dgn sprm ni. adakah ia bertujuan untuk cover up kerabat paklah? den kena study la sprm ni.

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T