SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

01 Januari 2009

KENAPA EKONOMI SIME DARBY TAK GAWAT?

Memulo dulu kito dongar sime darby ni nak boli IJN....tapi sobab rakyat riuh...jadi gomen hold kan dulu mungkin disebabkan rakyat atau pr kecil kek kt.....la ni riuh pulak sime darby nak buatkan lcct kek labu n9..pastu nak jualkan kek air asia.....punyo lah den kagum..banyak betul duit sime darby time banyak syarikat nak tutup dan terlingkup ni..bayangkanlah kalau IJN tu jadi lah dio beli dan projek lcct tue jadi....berapo billion tu?....

Mengenai lcct kek labu ni pun ado mendatangkan mushkil....labu dongan lcct yang sedio ado kek sepang tu bukan la jauh mana...naik keto tak abih sebatang rokok semporna pun...dunhill mungkin 2 batang hik hik hik....dah la tu den tengok lcct sepang tu manjang ado pembinaan....manjang nak dibosarkan....peponat buat lopeh tu pi cabut kek labu.....apo ke bongapnya kerajaan luluskan pembinaan projek ni.....dan kenapo puak pembangkang tak riuh?...bukan kah ini satu pembaziran?...mengikut cito yang den dengar...pak lah wat keputusan untuk meluluskan projek ni diumumkan lopeh sessi Dewan Rakyat baru-baru ni selesai.....bijak sifir jugak...tak sompat lah pemimpin pembangkang nak jadikan isu....hik hik hik atau ado menantu disebaliknyo...hik hik hik nak cari duit untuk modal jawatan ketuo pemudo.....dan dongan ini orang rombau akan banggo "tak sesio den undi beruk....dapat gak n9 airport sebijik"....atau mungkin "ado harapan ni PM akan datang dari n9... baik undi beruk"...

Tak ko sadis...kut ado yang nak keno naik air asia dan mas......dari tompat dio ke labu...dari labu ke klia.....dah sah sah keno pancung dongan teksi...teksi airport pun bukan nyo murah hargo dio....,,apokah modus operandi yang sime darby ni buat sebonarnyo...apokah ini merupokan projek untuk duit pencen paklah.......apopun den tak setuju dongan lcct kek labu ni...kut buat airport kek rombau ko.....pilah ko....lain cito....

p/s den nak boikot air asia atau sime darby?.....hik hik hik

3 ulasan:

ahlang berkata...

tuan tepet..
den mmg banggo ado lcct kek labu..
labu tuh mmg direka cipta tok bandar moden..perhh.. banggo den..

airport kek rhombau tuan tepet tunggu la dulu..lagik bosa dr KLIA jang.. hik hik hik (tiru tuan tepet nyo golak-jgn marah yo)

tunggu laa Ahli Parlimen den jd PM dulu yo..

saba yo tuan tepet..
mogo doa tuan tepet dimakbul kan..

salam taun baru...

salam setiakawan
-ahlang-
pengundi Parlimen Rhombau

Isa berkata...

Den dah bagitau, dana tak cukup ni... buek la sesuatu...

Ekau punyo idea... IJN dah kantoi... skang ekau bagi idea.. Lcct pulak... kena la den luluskan copek... nanti kantoi laei...

Diorang nak kutuk pun kutuk la... peduli apo den... bukan duit den pun..

ha..ha..ha..

Isa berkata...

Den dah bagitau, dana tak cukup ni... buek la sesuatu...

Ekau punyo idea... IJN dah kantoi... skang ekau bagi idea.. Lcct pulak... kena la den luluskan copek... nanti kantoi laei...

Diorang nak kutuk pun kutuk la... peduli apo den... bukan duit den pun..

ha..ha..ha..

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T