SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

19 Januari 2009

PERUBAHAN MENDADAK BN?

Umno, BN tidak akan abaikan penduduk Kuala Terengganu

MSTAR

Umno dan BN berubah kesan dari prk di terengganu?...Memang den kagum... setelah pelbagai janji di tabur... pembangunan dijanji...namun tetap juga tewas atas pelbagai alasan....dan belum sempat lagi rakyat di terengganu mempersoalkan kemana hilang janji semasa pilihanraya....pak lah sudah bersuara..mengatakan penduduk tengganu takkan terabai....hik hik hik...apo pun belum dilaksanokan dah cakap macam tu...kotakan lah dulu apo yang korang janji....baru lah cakap....apakah statement ini di keluarkan ada hubung kait dongan masjid di permatang pauh?.....kito tunggu 3 4 bulan ni...tengok apo janji dorang time pancing undi...dilaksanakan atau tidak?.... atau seperti yang di gemburkan oleh mereka juga.....undi BN kalau inginkan pembangunan...tak undi..maka tak bangun la KT?apokah double standard ini akan berlaku.....

umpamo negeri sembilan..bandarnya...seremban..dap pogang...rombau beruk punyo...BN punyo.....apokah rombau akan lobih maju dari seremban?....hik hik hik apokah jika sebelum ni heboh nilai dan seremban akan digabungkan menjadi bandaraya...tapi akhirnya...nilai bergabung dongan rombau untuk dijadikan bandaraya seremban?....mari kita lihat ....hik hik hik...

4 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Tu yang den takut...Rombau lagi maju dari Somban.

Senawang pun dah terlari dari status bandar satelit lah macam ni..

tepet berkata...

bro dorang bijak.....senawang dorang akan tarik bawah parlimen rombau...macam paroi....hik hik hik

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Den raso dari Rombau ke Melako, gabung sekali jadi Tepetudaraya.

Namo baru Lah kan. Bandaraya ada, Putrajaya ada. Gitu.

Luas sikit kawasan boleh sapu.

Bos boleh tambah pekerja...

hik hik hik

tepet berkata...

hurm....menarik jugak idea tuan zubli..hik hik hik bulih gak den bagi datok kek artis luar negaro...hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T