SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

15 Januari 2009

KERANAMU PERMATANG PAUH

Harga minyak kekal - Shahrir

MSTAR


Kechewa nyo den...bilo gomen cakap hargo minyak tak turun sempena pilihanrayo kocik kek tengganu...hik hik hik .sobab maso kek permatang pauh hargo minyak turun...tapi di sobabkan pengundi totap undi dsai....mako untuk tengganu ni...gomen merasokan hargo minyak tidak mampu mempengaruhi undi...hik hik hik agaknyo lah....cumo sekelumit harapan di beri...di mano kalau rege minyak dibawah rm35 ke rm30... minyak mungkin turun 2..ke 5 sen..... ok lah tu memang dorang dah sarankan kurangkan manis.... jadi gulo gulo yang di beri tawaq la sikit hik hik hik...

papopun semoga berjayo pado colan colan kek tengganu...sapo pun yang monang....jangan lupo tunaikan janji ...jangan jadi macam pemimpin ni dah lah...maso berkempen(walaupun bukan dio colan tapi dio tukang kempen...)tapi den belum dapat cito sahih laie tapi kalau betul...tolong lah jangan di ikuti hik hik hik cakap maso kempen nak bagi peruntukan...dah nak masuk 1/2 tahun habuk pun takdo....hik hik hik....cakap nak buat maso terdekat...tapi mungkin rakyat disano lupo nak tanya ....masa terdekat dongan apo?.... masa terdekat dongan ajalnyo? ajal partinyo? terdekat dongan pilihanrayo akan datang?... jadi...lain kali tanyo bebetul..... nak tau cito lanjut baco kek blog pak raden

1 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Hargo minyak petrol dan diesel tak ado impak.

Kini yang menyengat ialah hargo barang makanan.

Biskut pun dah dokek limo ringgit Malaysia.

Kalau bukan biskut, apo lai nan murah?

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T