SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

11 Januari 2009

HURM...POLIS....POLIS......

21 ditahan di perhimpunan anti-perang

MKINI

Bakar bendera di Kpg Baru

MKINI

Polis sekarang ni makin lawak...atau makin BONGOK?.....Perhimpunan anti perang....yang di buat oleh PR....pastu hanya bakar lilin....buat kek dataran merdeka......ditangkap.....atas alasan takdo permit.....pastu sampai kek 100 polis dihantarnya sobab nak halau orang .....tapi bilo orang umno buat kek tongah jalan...bakar bendero kek tongah jalan sampai jalanrayo sosak sampai 10minit...takpo...polisnyo batang hidung ....langsung tak nampak......soalan den.....dorang ni ado ke permit? yang che det buat kek masjid negara tu ado ke permit?

ni bulih kiro sambungan posting bilo aku org umno kut hik hik hik

p/s Naib Ketua Pemuda Umno Titiwangsa suruh gomen tutup KFC, Starbucks dan McDonalds seminggu....hik hik hik...che det pulak suruh rakyat boikot sebulan...hik hik hik...yang mano korang nak ikut?....kalau ikut hati den......batalkan aje lesen dorang semuo.... pastu gomen support linda onn...bukakkan bebanyak caw kodai makan linda onn tu pastu staff mcd, kfc tu suruh keje dengan linda onn hik hik hik.... tutup tesco....tutup giant......bukak mydin bebanyak....majlis agamo taknak kluar fatwa baru ko...haram makan KFC, Starbucks dan McDonalds hik hik hik

2 ulasan:

Isa berkata...

Itulah tugas utama Anjing peliharaan Umno/BN.

Budak Sharlinie hilang dah genap setahun pun tak jumpa lagi.

tepet berkata...

anjing?..... hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T