SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

26 Januari 2009

LAPAR GILA

antara mereka...siapakah yang paling kebulur? hik hik hik

Najib nafi ada lagi wakil rakyat BN lompat Pakatan

MSTAR

3 lagi ADUN BN Perak sertai Pakatan?

MSTAR

Hik hik hik...sorang timb.perdana menteri merangkap timb.presiden umno...bakal PM malaysia....cakap takdo lagi yang akan melompat.... sorang lagi pulak MB Selangor yang riuh ditembak dewa penyapu pasal lembu korban raya haji..... cakap ado lagi 3 adun bakal mengikuti...jejak adun bota....SOALAN den...siapo yang menipu...sapo yang main psyco.....

Yang best nya bilo orang BN lompat masuk PR di cakap berpaling tadah...tapi bilo orang PR lompat masuk BN....dicakapnya telah kembali ke jalan yang benar.......hik hik hik.....

7 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Den nak jawab soalan " Siapa paling kebulur"..

Rasanya Datin Seri Rosmah kot?

tepet berkata...

hik hik hik...

ontah kenapo....bilo den tengok gambaq tu den pun raso samo apo yg yb raso...hik hik hik

Pak Oncu berkata...

Rosmah ni buek malu org Ghombau yoo lahhh,,,,,,,,,,,, Org Congkau kebuluor macam Rosmah tu koh!!!!

tepet berkata...

rosmah bukan org jelebu ko pak oncu?

Isa berkata...

Den pun heran jugak, pasai apa korang kata Rosmah yang paling kebulor..

Setelah di amati betul-betul, baru den perasan orang lain semuo berdiri tinggi, dia sorang je rendah, takda tenaga lah tu... orang kebulor mana ada tenaga, nak berdiri pun tak larat.

Bijak...bijak... ha..ha..ha..

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Jelas dah siapa kebulur.

Ado kah kito akan kembali ke jalan sebenar?

Pak Oncu berkata...

setahu den Rosmah org chongkau,,,lopeh bongek tu !!!

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T