SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

01 Januari 2009

CAW. HANTU UMNO????

SU Umno PJS: Ketua 'cawangan hantu' sertai PAS

MKINI

Den nak tanyo orang umno sikit... caw. hantu ni...cawangan yang pembangkang duk riuhkan tu ke? cawangan yang didiami oleh pengundi hantu?hik hik hik cawangan antu ni ke yang buat dewa penyapu@chedet JR@beruk cukup undi untuk bertanding dalam pemilihan ketuo pemudo?termasuk ali rukh khan dan mike taib.......hik hik hik tolong explain kan kat den sikit yang tak paham maksud cawangan HANTU ni.....agaknyo,.... rashid yang dok riuh nak saman pembangkang cakap.....yang dio berpuas hati dengan tugasnya sepanjang menerajui SPR selama tujuh tahun...yakni mewujudkan caw. hantu umno....hik hik hik

7 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Maksud dia, cawangan yang hanya layak di duduki oleh hantu2.

Masa baik dianggap dewa. Bila bermusuh terus di cop Hantu.

Politik, politik.

tepet berkata...

hik hik hik.... tapi kenapo tak jadi isu ek?.. hik hik hik

Zubli Zainordin berkata...

Tepet

Jamang moderng ni ado antu lay kor?

Hahahahaha...

tepet berkata...

ish ado...sapo cakap takdo...kalau tak macam mano tiap kali PRU, BN bulih monang tuan zubli hik hik hik

paneh berkata...

den rasa cawangan hantu ni adalah cawangan di mana ahlinya percaya kepada kepercayaan kuno serta banyak membela hantu2 untuk bertanding jawatan dalam parti. tak cayo cuba nengok berapa ramai mintak tolong bomoh masa ada pertandingan jawatan parti. sumo belo hantuu..

Tanpa Nama berkata...

Mari kita paksa pengerusi SPR yang baru gunakan dakwat kekal untuk PRK KT.. aku rasa dah ramai hantu bernukim kat sana..

broooo... berkata...

last sekali umno mengaku sendiri kewujudan cawangan antu yg didakwakan selama ini, kalau lah di PJS saja dh wujud begitu banyak cawangan antu, maknanya cawangan2 seluruh negara yg memilih utk pemilihan umno2009 tu sebahagiannya adalah pemilih antu lah...
ertinya umno sekarang sebenarnya dh jadi antu lah kan...

hee... heeehh... heeeeeeehh....

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T