SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

13 Oktober 2008

TEORI RAHMAN!

Tunku Abdul Rahman Putra Alhaj - R - Rahman
Tun Abdul Razak - A - Abd Razak
Tun Hussein Onn - H - Hussein
Tun Mahathir M0hamad - M - Mahathir
Abdullah Ahmad Badawi - A - Abdullah
Mohd Najib - N - Najib?

PM yg pertamo ni.....Tunku Abdul Rahman Putra Alhaj tidak mempunyai nama panggilan..kito sinonim dengan memanggil Bapa kemerdekaan dengan nama PENOH....Tunku Abdul Rahman tetapi untuk TEORI RAHMAN membuang nama awal ABDUL dan hanya R diambil untuk Rahman...

Manakala PM yg ke2. Tun Abd Razak pula lebih dikenali dengan panggilan Tun Razak tetapi untuk TEORI RAHMAN diambil pula nama awal ABDUL.

Untuk H dan M dalam TEORI RAHMAN den taknak pertikaikan sobab takde apo yang dapat den ulaskan

Untuk A dalam TEORI RAHMAN pernah satu masa dulu takdo la lamo mana pun dalam tahun 90an la...hampir menjadi milik Anwar Ibrahim tapi akhirnya sebagaimana yang kita tahu A tu tetibo menjadi milik Abdullah(Pak Lah)

Dan yang terakhir skali ni... N dalam TEORI RAHMAN yang dah digembar gomburkan kek orang ramai....bakal milik Najib... walhal nama penuh Najib ialah Mohd Najib.

Jadi kenapo lah orang dok kecoh pasal TEORI RAHMAN yang ngarut nih?..... langsung tak betul den tengok... Abd rahman amik R,tak di amiknyo namo dopannyo... yang Abd Razak di amiknyo pulak nama dopan A,tak di amik namo blakang....H,M(tiado ulasankan den tulih tadi hik hik) A utk Abdullah .... Mohd Najib pulak di ambiknya hurup N... kan udah salah dan silap tu... ni bukan TEORI RAHMAN... ini TEORI AAHMAM.... baru betuiii

AAHMAM.... macam suruh budak umuq 1th makan... mehh aaahh mam nacik.......omak suapkan haaa... dan dengan ini memang patut lah kitonya negaro tercinto ancur... dapek PM yang tak cukup UMUQ.... nak sangat pakai TEORI RAHMAN kan haaa hamik korang... hik hik hik

p/s knapa depa tak bagi Nur Jazlan jadi PM? Kan dia nya nama Start dari N tak pun bagi kat Nor Mohamed Yakcop, Nazri Aziz,Noh Omar ke.....nak sangat Pm dari urup N kan.... daripada korang bagi kat Pak JIb...yang tetiba sekarang ni memacam skandal kluar.. dari masa jadi Menteri Besar ..Belum sempat Pakjib nak rasa Kerusi PM dah kena tembak dek bloggers.... kesiaaannnn.....

Moral of da story jangan la percaya pada benda/perkara karut.!!!!!

3 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Rahman atau Rahmah?

H yang hujung tu Harimau Menaip..hehehehe..

Karut lagi mencarut.

arkib.com.my berkata...

menarik post ni..

bagi aku la, biar pun, teori RAHMAN tak karut... tapi x perlu nak percaya sgt..

even mungkin cara bacanya.. yang salah seperti abdul rahman tetapi dimulakan dengan rahman..

sbb dlm teori ni dia gunakan nama famous seseorang..

najib, x de sapa panggil moh najib.. begitulah seterusnya..

aku rasa bagaimanapun, mmg teori rahman terbukti.. very impresive kan..???

teori dah 20 tahun berlegar, sejak aku di bangku sekolah lagi dh tahu teori ni, n.. sungguh tak sangka, teori ni akhirnya terbukti juga...

apa2 pun, ini bukannya dirancang... tapi kebetulan yang amat hebat, bukankah dunia ini penuh kebetulan..

tepet berkata...

kalau pakai nama famos.. tun abd. razak namo glamour nya tun razak... x tau la plak org dedulu panggil tun Ajak... hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T