SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

18 Oktober 2008

SEEMORE & MONSUN BIZ MIRSB

Korang ponah tak dongar tentang business internet ni... MONSUN BIZ dibawah kendalian MIRSB dan SEEMORE(yang terbaru produk MAROON) dibawah kendalian Mobile Income Printis yang dulu kalau kat dalam METRO slalu kluar iklan dorang... Yang boleh jadi jutawan dengan hanyo pakai baju tido... bak kata iklan dorang la....Untuk pengetahuan korang dedua company ni merupakan milik orang MELAYU.... tapi bila aku servey selepas 5 bulan tiada seiapa pun yang jadi jutawan.....yang banyak aku dengar semua tak puas hati dengan sevice dorang...kena tipu dengan dorang.. nak saman la(ni yang paling best)....yang jadi jutawan adalah owner company hik hik hik ....begini kah cara orang melayu mencari kekayaan.. menipu duit orang melayu sebab setahu aku berapa kerat je bangsa lain yang join business ni. Yang jadi lawak nya bila pegi dorangnya presentation...yang bagi taklimt pun datang pakai moto cabuk pastu parking jejauh taknak kantoi.....hik hik hik... bayangkan lah harga package yang dorang jual ni paling murah rm5000 dan yang paling mahal cecah rm50k... mano la dorang tak jadi jutawan...yang monsun ni aku tak tau sobab aku tak ponah pegi dorang punya taklimat... seemore aku ponah pegi... ownernya namo sheery ANAK DATO.. dengan puan M namo ponuh den tak tau... pun ANAK DATO.... ado sesapo yang sedaro maro dongan dorang nih?... cubo la nasihatkan... dah la tu hentikan la menipu duit orang melayu.. tak guna cari duit haram! Yang den polik..tak pulak ado sesapo dari gomen amik tindakan...takkan takdo yang buat report polis?

1 ulasan:

Wirabayu berkata...

bro, aku dah terkena, nasib baik 2k je, tapi pakcik2 yg dari felda2 tu ke 50k, kesian woo

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T