SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

14 Oktober 2008

Salahuddin Ayub mengarut?

Selepas mempelawa Tengku Razaleigh Hamzah menyertai Pakatan Rakyat sebelum ini, Pemuda Pas dengan megahnya membuat tawaran kepada calon Ketua Pemuda UMNO, saudara Khairy Jamaluddin. Saudara Salahuddin Ayub berbuat demikian kerana merasakan kesukaran KJ untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO. "Saya melihat antara potensi yang tercicir ialah KJ yang sukar untuk melepasi (kuota pencalonan) apatah lagi memenangi jawatan Pergerakan Pemuda UMNO,"petikan kata-kata Salahuddin Ayub.
Ujarnya lagi. "Pas dan PR sedia melupakan apa yang pernah dilakukan selama ini oleh Ahli Parlimen Rembau tersebut, apa yang penting bagi saya, beliau mahukan perjuangan yang lebih besar ertinya khusus dalam konteks kesaksamaan dan masa depan negara. Dia boleh memberi sumbangan (kepada PR) daripada hanyut atau diketepikan UMNO. Saya takut beliau menjadi mangsa kepada percaturan yang hebat dan 'brutal' yang berlaku dalam UMNO."

MABUK apo Salahuddin Ayub ni... nak hancurkan PAS ke apo? Ish mengarut sungguh,.. tak nampak ke apo dah BERUK buat kat umno.Dulu punya lah gah tapi la ni dah nak tumbang... BERUK jugalah antara penyebab Pak Lah kojap je jadi PM.Beruk jugak lah yang di heboh orang jual Malaysia kek SPORE.... Maleh aku nak senaraikan ..... yang ni hangpa bulih tanya chegu bard.... kompom dio banyak info pasal BERUK... papepun den tak setuju dongan pemudo PAS ni..
Pastu memandai cakap PR sedia nak lupokan apo BERUK dah buat..... ini bukan cito maap tak maap.. stakat maap memang la di maapkan....tak mesti dah maap bulih jadi geng....ibarat... kalau dah tau bangkai... nak di jadikan gak perhiasan kat umah kenapo... akai ado tak?

1 ulasan:

arkib.com.my berkata...

ini adalah adalah politik, walaupun khairy mungkin kalah dalam pertarungan ketua pemuda nanti, jangan sangka pengaruhnya lemah..

khairy masih ada kekuatan, tak mungkin pengaruh menantu paklah ni, lesap macam itu je..

lagipun, khairy xde salah dengan PR, siapa yang membantu bebaskan anwar? khairy, siapa penyebab UMNO kalah teruk? khairy, bukankah kahiry banyak jasa pada PAS??? ermm..

lagipun aku tak rasa khairy sejahat mahathir.. orang UMNO yang kata dia jahat.. tapi UMNO sendiri jahat.. so apa maksud orang jahat kata orang lain jahat???

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T