SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

09 Oktober 2008

Tarikh Baru!

Sebelum Mac tahun depan.Itulah tarikh baru yang ditetapkan oleh PR bagi memenuhi cita-cita mengambil alih pemerintahan negara daripada Barisan Nasional setelah rancangan awalnya menubuhkan kerajaan pada 16 Sept lepas gagal terlaksana.Peralihan kuasa antara Pak lah kepada Pak jib pada Mac tahun depan akan memberi peluang kepada Pakatan Rakyat melaksanakan agenda mengambil alih kerajaan pusat sebelum tarikh itu....

2 ulasan:

Zainal A. Kasim berkata...

Bro,

Siapa yang tetapkan tarikh baru itu? Boleh percaya ke? Pada pandangan saya apa pun yang dicakapkan oleh orang politik ni tak kiralah BN ke atau PR - sama sahaja.

Kalau orang tuduh PM flip-flop. Kenyataan PR pun nampak flip-flop juga. Kejap tarikh ini, Lepas tu tarikh itu pula.

Berubah-ubah.

Setakat ini tidak tercapai pun. Strategi ke atau penipuan?

Buang masa rakyat aje. Mereka sepatutnya memenuhi tanggungjawab mereka di Parlimen dengan berbahas untuk menjadikan Malaysia lebih baik - bukannya berebut kuasa.

tepet berkata...

Ketua Dewan Pemuda Pas, Salahuddin Ayub.... Dia yang cakap.... hik3 Saya setuju dengan pandangan Tuan Zainal.... Mereka sepatutnya memenuhi tanggungjawab mereka di Parlimen dengan berbahas untuk menjadikan Malaysia lebih baik - bukannya berebut kuasa.... bukan kecoh nak tanding kerusi itu ini...Bukan time MP nak bahas ...speaker tak bagi peluang!!

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T