SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

17 September 2008

PENIPU KE PAKATAN RAKYAT?

Sekarang sudah ada antara mereka yang yakin Kerajaan Rakyat akan memerintah hanya penipuan PKR @ DSAI. Tapi bagi aku... aku tak terasa di tipu kerana aku memang mengharapkan perubahan,tak kisah la bila pun.Lagi cepat lagi bagus!Yang aku paham tidak semua yang kita rancang akan berlaku pada masa yang kita mahu,mungkin ia berlaku lebih awal,mungkin juga lewat.Hanya kesabaran yang dapat di perkatakan.kalau dah tak sabar nak wat lagu mana...

Lagipun ini bukan cerita peralihan kuasa yang tak masuk akal,tapi tekanan pada kerajaan yang sedia ada untuk membuat perubahan.Atau pun Kerajaan yang akan berubah.yang mana korg suka ..itu terpulang.Bagi aku jangan sampai jadi seperti di thailand,indonesia maupun pakistan dah la..AMIN

tapi kalau DSAI nak menipu knapa sampai antar 4 org ke taiwan utk pujuk MP barisan?..

Tiada ulasan:

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T