SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

22 September 2008

AKU TEKEDU!!!

Khairy, a first-term Rembau MP, is using Setiakawan(SETIAHAIWAN) as a manifesto to win nominations to contest for the Umno Youth chief's post

"Khairy is offering himself as one who wants the multiracial youth to be heard.

"I not only hope to make Umno Youth more vibrant but want to get all youth wings in the component parties to speak in one voice."

"I am not contesting as a leader of a Malay youth movement alone but a youth leader for all Malaysians:. he said at his parliamentary service centre in Rembau on Wednesday". (NST 21/9/08)

Aku tekedu.!!.. Aku akan berketuakan Beruk. Seluruh pemuda Malaysia akan berketuakan Beruk? Inikah KeAdilan yang aku dapat menjadi warganegara Malaysia negara yang terchinta?

Walaupun bukan majoriti...Aku rasa dari 10 org pemuda pemuda dlm Malaysia bila mendengar nama KHAIRY JAMALUDDIN, 1 atau 2org akan cakap secara sepontan perkataan BERUK. Apakah layak untuk BERUK menyatakan dia nak jadi Ketua Pemuda utk rakyat Malaysia? Aku masih tak paham kenapa ada yang menyokong menantu bawah ketiak ni?

SLOGAN CALON KETUA PEMUDA unmo YANG LAIN

Mukhriz's Berani Berubah (KALAU BERANI UBAHLAH)
Dr Khir's Pemuda Berani (PEMUDA BERANI MEMBUTA TULI A.K.A BODOH)
Zahidi's Pemuda Untuk Semua (PEMUDA UNTUK SEMUA BANGLA, INDON DLL)

Tiada ulasan:

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T