SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

20 Februari 2009

KEBETULAN

Bekas teman lelaki Elizabeth masih di luar negara

MSTAR

Secara kebetulan nama lelaki yg jadi bekas teman lelaki tu langsung tak disebut namo....

Secara kebetulan bulan lopas bekas teman tu benti kerje

Secara kebetulan dah la berenti kerje,10 hari lopas pi obersea tak bebalik sampai sekarang

Secara kebetulan juga mangso gambar bogel tu pi keluar negara jugak lopas lotak jawatan

Secara kebetulan juga kito akan tengok 3 PRK kek tigo bukit dalam maso terdekat

2 ulasan:

Isa berkata...

Tepet,

Secara kebetulan ekau pun macam biskut choc-fat, sokojap ado sokojap takdo.....

ha..ha..ha.. kebotulan jugo tersnap gambor tu...

tepet berkata...

TUAN ISA...

den bukan apo..sibuk dongan kerje sekarang ni...hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T