SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

03 Februari 2009

BERITA PENTING!!!

Ingin saya maklumkan ibu pejabat UMNO bersetuju melanjutkan tempoh bayaran yuran keahlian 2008 sehingga 15 Februari 2009 ini. Bagi ahli UMNO berjumlah 3.4 juta diminta membuat pembayaran sebelum tarikh tersebut

DATUK SHAH ALI RUSTAM KHAN

Hik hik hik tahun tahun sebelum ni den tak ponah laie dongar umno lanjutkan tempoh pembayaran yuran keahlian.....tapi mungkin sobab tahun tahun sebelum ni den tak ponah amik tau dan memang tak nak amik tau....ni pun caro kebetulan je den tau.....hik hik hik pernah atau tak ke umno melanjutkan tempoh pembayaran yuran keahlian sebelum ni den tak pedulik.....hik hik hik

tapi sekarang yang orang duk riuh dah tak suko dongan umno....dorang bulih pulak kluar kan statement ni....macam nak tunjukkan ramai ahli umno dah malas nak bayor yuran keahlian?.... atau ahli umno dah berpaling tadah jadi ahli PAS@PKR@DAP?....apopun alasan ahli umno yang belum bayar seakan menunjukkan kepincangan parti hik hik hik

yang den suko baco tu siap bagitau umno ado 3.4 juta ahli.......hik hik hik cubo lah bagitau sikit dari 3.4 juta tu berapo yang dah bayar yuran ahli dan telah ditolong bayarkan yuran ahli oleh orang perseorangan hik hik hik janganlah pulak nanti den dongar cito yang ado jawatan je yang dah bayor.....ajk ke atas je yang dah bayar yuran keahlian... tu pun keno pakso/ugut kalau tak bayar.... tak dapek projek/tender hik hik hik ahli biaso pulak ....takdo sorang pun bayar laie...hik hik hik papopun selamat maju jayo dalam mengutip yuran keahlian.... nanti habaq mai ye berapo total ahli yang masih belum bayor lopeh 15/2 nanti yo....hik hik hik

6 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Berapa hinggit ye? Sorang singgit kot? Takkan bertangguh-tangguh atau mereka yang tak bayar tu, udah bayar kat Parti lain?

Lamo sonyap Pet?

tepet berkata...

den bz gilo sekarang bro....hik hik hik

ZiZi berkata...

Tepet,

Iyo ko 3.4 Juta angko eiy?

Che Det Keluar, Beruk Stay, Shah Rukh Khan dah join bang..?

S/U Agong kasik Lah angko sebonar eiy..!

Isa berkata...

Tepet,

Lamo masuk hutan, baru keluor ko..?
3.4 juta tolak 50% yang berpaling tadah.... berapo jumlahnya kalau sorang duo hinggit...

gotahlantun berkata...

SALAM,

EDEN GASO TAK PAYAH ADO YURAN2 NI LAEE, SOBAB UMNO KAN DAH KAYO..
MASUK AHLI BIAR PERCUMO..SONANG..
ESOK BOLE LA KLUA MASUK SUKO2 ATI YOO...

tepet berkata...

tuan zizi@tuan zubli

ontah den raso tu termasuk ustaz ramlang porigi...epol bokari...dan PENGUNDI HANTU hik hik hik

tuan isa

ni den masih dalam utan...hik hik hik cuma minggu ni tak bz sangat

tuan gotah lantun..

ado ko tak...den bukan pedulik pun...bukan den nak join pun...lain la dorang bagi rm50juta tu kat den...baru ado cito hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T