SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

10 Februari 2009

DISEBALIK TANGGUHNYO KONSERT RIHANNA

Konsert Rihanna ditangguhkan,punca tidak diketahui!

MSTAR

Kalau mengikut mstar...punca tangguh belum tau kenapo tapi mungkin berkaitan dengan boipren dio....tapi mengikut informer den kek sano, yang memang tak ponah den percayo langsung...tapi den tak tau kalau korang nak cayo....tu hak korang....den taknak bertanggung jawab.......

Email yang den dapat dari informer den

---------------------------------------------------------------------------------------------

Salam Tuan t€p€t a k a Tukang sapu

dikatokan rihanna bukan takat tangguhkan konsert di malaysia...mungkin juga akan dibatalkan....kerano kechewa perak jatuh ke tangan BN kembali...hik hik hik dan rihanna jugo cakap kat den.. jiko PR berjayo rampas balik perak.......dio akan adokan konsert percumo....

Walaupun rihanna tidak bersetuju dengan tindakan isa yang di amalkan di malaysia dan dio juga yang membuat kenduri kesyukuran bilo guantanamo ditutup namun tetap kechewa bilo kapal singh tidak dikenakan tindakan isa oleh gomen malaysia lebih lebih laie bilo kapal dikatokan akan meneruskan niat untuk saman sultan juga dikatokan menjadi antaro punco konsert dio ditangguhkan

Beliau juga pelik....tongah riuh pasal rakyat nak tau sapo betul sapo salah dengan apo yang berlaku di perak ...dan kerana kurang yakin dengan media terbitan gomen,...tergamam bilo harakah dan suara keadilan dirampas tanpa apa apa notis.....seakan menggambarkan gomen seakan menyumbunyikan sesuatu dari pengetahuan umum..amnya rakyat malaysia.....

akhir katonyo mengikut kato rihanna...... mengucapkan semoga berjayo pada PR dongan 2 PRK yang berkemungkinan akan diadakan tidak lamo laie

Sekian...den yang menjalankan kewajipan

Pak Supir
CLEANER Staples Centre, Los Angeles, California, Amerika Syarikat

p/s pado yang tak tau.... kek tompat den keje ni la berlangsungnyo anugerah Grammy ke-51 kiH kiH kiH .....tak lupo jugo kim salam kek semuo warga bloggers yang sudi baco blog tuan tepet.....kiH kiH kiH

cc: diana danielle,gita gutawa
-------------------------------------------------------------------------------------------

**mokasih kerano sudi membuangkan maso membaco posting den hik hik hik

3 ulasan:

Anonymous. berkata...

Boleh pulak buat lawak macam ni ye? ;)

Penipu Rakyat berkata...

Kah kah kah

Aku nak tanya la

Kah kah kah

Kenapa kawan kau si bard dan tukar tiub tak nak kluarkan komen aku

Kah kah kah

Apa salah aku

Kah kah kah

Hang jugak bagus kasi kluar komen

Kah kah kah

Tak penakut macam diorang

Kah kah kah

Teruskan perjuangan

Kah kah kah

tepet berkata...

tuan penipu rakyat...

tanyo la kat sini ....

den pasti siarkan

p/s mano pulak tuan tau den berkawan dongan chegu bard? hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T