SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

07 November 2008

PERSATUAN FLIP FLOP 2

Kerajaan Yakin Malaysia Tidak Akan Mengalami Kemelesetan Ekonomi Teknikal Tahun Hadapan, Najib 05 November, 2008 13:14 PM ringkasan laporannya - Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata kerajaan yakin bahawa Malaysia tidak akan mengalami kemelesetan ekonomi teknikal pada tahun hadapan.

Beliau yang juga Menteri Kewangan berkata penambahan RM7 bilion yang diumumkan semalam mencukupi untuk Malaysia mencapai pertumbuhan 3.5 peratus dan pada masa yang sama mengekalkan defisit fiskal pada tahap 4.8 peratus.

"Penambahan RM7 bilion amat sesuai sebab kita tidak mahu defisit kerajaan terlalu tinggi, walau pun kita ada kemampuan untuk tambah peruntukan," katanya kepada pemberita selepas wawancara khas "Rancangan Khas Pelan Penstabilan Ekonomi" bersama RTM di sini.

"Saya dah kata...ini (tambahan kepada bajet) bukan kali terakhir, kita tak perlu tunggu masa belanjawan kerana kita menghadapi keadaan yang luar biasa," katanya, apabila ditanya mengenai sama ada terdapat sebarang tambahan seterusnya rangsangan pada pelan penstabilan ekonomi seperti yang diumumkannya pada Selasa.


Berita hari ni pulak 05 November, 2008 23:47 PM dari sumber yang sama dan jugak kenyataan dari individu yang sama bertajuk Najib Minta Rakyat Bersedia Hadapi Masa Sukar Tahun Depan ringkasannya - Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak meminta rakyat bersedia untuk menghadapi masa yang lebih sukar tahun hadapan.

p/s renungan untuk anda

1. Sebelum PRU12 PakJIb cakap harga minyak tak naik lepas PRU12... sekali.... sampai 78sen naik...mak aii!!!


2. Masa kecoh isu liwat Anwar, Pak jib cakap tak konal si Sepol dan tak pernah jumpa pun..pastu keluar la pulak gambar si Sepol dokek pejabat Pakjib... keluar la pulak statement - owh... baru saya teringat... si Saiful datang pejabat saya mintak sokongan untuk biasiswa awal tahun dulu...Bilo cito pasal tarikh gambar tu diambik... Pakjib kalut... keluar lagi satu statement - cakap Saiful datang mengadu masalah dekat den... tangan eh sojuk... sepol cakap dia kene "anu" kek si "anu"... konal la pulak...

korang takdo terpikir jahat ko?.... kalau betul la si sepol ni kono liwat kek DSAI.. 3...4 kali dia pi jumpo Pakjib.. takkan Pakjib tak buek papo hik hik hik den bukan buat pitnah...den bukan tuduh...den cumo buek nakal sikit jo...sobab den ponah terbaco pengakuan sumpah bala yg 1st.. dio cakap najib cakap kek ajak bagindo.. dopan belakang pun bulih,.... so ... lu pikiaq sendiri hik hik hik....

2 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Najib memang lidah dua.

tepet berkata...

duo lidah? hik hik hik lagi hebat dari lidah bercabang hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T