SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

13 November 2008

POLIS YG PENUH INTIGRITI bukan INTEGRITI

UPDATE 2p.m

Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) menjelaskan bahawa pihaknya tidak pernah mengeluarkan sebarang arahan rasmi kepada pihak polis supaya jangan menahan Ayah Pin yang dikesan pulang ke negara ini, dari Selatan Thai, baru-baru ini.

Sehubungan itu, JHEAT berkata, pihaknya tidak tahu menahu mengenai laporan yang mengatakan jabatan tersebut tidak membenarkan polis menahan Ayah Pin.

P/S hik hik hik apo cito ???

MKINI

Musa berkata bahawa tindakan tidak dapat diambil Ariffin disebabkan tidak ada penyelarasan penguatkuasaan antara Jabatan Agama Islam Negeri Terengganu dan polisNamun, katanya, beliau telah mengarahkan Ketua Polis Terengganu untuk mendapatkan maklumat lanjut daripada Jabatan Agama Islam Negeri Terengganu mengenai sebab Ariffin tidak perlu ditahan.

MSTAR

KUALA LUMPUR 13 Okt. – Polis mengesan ketua kumpulan ajaran sesak Ayah Pin yang lari ke Thailand pulang ke Malaysia baru-baru ini.

Bagaimanapun Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan memberitahu pihaknya tidak dapat menangkap lelaki tersebut kerana tidak mendapat kebenaran daripada Jabatan Agama Islam Terengganu.

utusan merapu


p/s Ya ampun kukuhnya alasan......lopeh ni kalau kono tangkap wat maksiat ke..,keno tangkap merogol ke...mintak kat dorang surat kebenaran dari Jabatan Agamo... keno tangkap takdo lesen.. mintak surat kebenaran dari JPJ,, keno tangkap takdo ic... mintak surat kebenaran Jabatan pendaftaran... keno tangkap isap dadah ..mintak dorang tunjukkan surat kebenaran dari AADK... kalau tidak.. depa tak bulih tangkap anda sesuko atie.. BONGOK.......patut lah depa yang bagi RASUAH berjuta juta tak keno tangkap... tak dapat surat dari BPR...yang RASUAH Rm dua tiga ratus.. BPR meemang dah bagi surat kat depa awal..awal...BONGOK lagi sekali...

Tiada ulasan:

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T