SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

22 Disember 2009

Berita terkini tentang BALA

Berita masa hadapan

Tampoi 11 Jun 2010 - Dr Jainab Toyo,Ketua pakar sakit jiwa Hospital Bahagia Tampoi memberitahu, Bala yang suatu ketika dulu yang dikenali  dengan isu angkat sumpahnya dilihat semakin sihat setelah 6 bulan berada disini.Pada mereka yang lupa Bala dimasukkan ke sini setelah didapati mengalami tekanan mental dengan tuduhan melampau beliau terhadap Perdana Menteri kesayangan kita.

Rakyat dikejutkan dengan akuan sumpah yang di buat oleh bala dan kemudian..mengeluarkan akuan sumpah yang berbeza dan ghaib selama setahun.Kemudian bila sudah muncul kembali, membuat kejutan dengan membabitkan pula adik kesayang Dato Seri Najib dengan isu Altantuya yang kita sedia maklum telah dibunuh oleh 2 orang polis gerak khas.

Setelah itu siasatan dibuat oleh SPRM tentang pengakuan tersebut dan juga mengambil keterangan bala di singapura mendapati rupa rupanya bala menghadapi sawan,meroyan,gila isim dan pelbagai masalah mental.Dengan itu semua akuan sumpah beliau digugurkan.

Dr Jainab menyatakan bahawa bala amat menyesal dengan apa yang berlaku yang hampir membuat 1Malaysia porak peranda.Namun apabila kami ingin mengambil gambar terkini Bala, Dr Jenab melarang keras kerana Bala amat fobia dengan kamera.

- Bernama

p/s korang raso ada logik tak fantasi den ni berlaku? hik hik hik

1 ulasan:

Unknown berkata...

Ada logiknya. Nazi akan pasti akan melakukan sesuatu terhadap mental mangsanya ke peringkat itu untuk melindungi jenayah sendiri.

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T