SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

12 Mei 2013

Akhirnya terbongkar 3org dari PR yang terlibat dalam kes lahad datu sabah!!!

Amacam ... Hebat tak tajuk posting den??? Hik hik hik.. Ingat xkorang tentang ada seorang tu yang sekarang dah pun di pilih balik jadi ahli parlimen dan mungkin mengekalkan jawatan menteri pertahanan... Masa lepas pembubaran parlimen... Ada menyatakan mempunyai bukti yang 3org besar dari PR terlibat dalam kes pencerobohan di lahad datu sabah... Dan akan membuat pendakwaan selepas pru13... Dan hari ini dah seminggu dah pru13 berakhir.. Namun masih tiada pun pendakwaan dibuat mahupun kenyataan berkenaan perkara itu lagi..

Kek memana blog atau apapun medium di alam maya bercerita lagi tentang statement beliau?? Apakah melayu mudah lupa?? Hik hik hik ataupun.. Beliau menunggu masalah pru ini selesai?? Mana tau untuk dijadikan senjata terakhir andaikata pru dijalankan semula mahupun perubahan gomen dari secara mana pun... Dan ternyata den benci cerita yang tak habis!! Ada sesapo yang boleh jawab bg pihak beliau????

6 ulasan:

Awanama berkata...

jawa tu tak payah layan le kote pun rupa cendawan cina .penakut no 1.eluk pun anak nya mompos dan sebaik baik semua zuriat dengan zaid sekali mompos kita doakan amin

Awanama berkata...

berbaik sangka lah kawan.jangan gunakan bahasa mampos tak baik,guna lah bahasa yang lembut saperti kojol,meninggal atau padam,kan canteek bahasa tu?aatau kita tanya rais yatim ?

Awanama berkata...

Kita ni semua nya beragama. Mengapa sampai begitu sekali berdendam, berdengki? INGAT INGAT SIKIT, Kita ni pun tak lama hidup. Jangan dok mengata orang yang bukan bukan. tak elok berburuk sangka.

Awanama berkata...

Biar buruk muka asal jgn buruk sangka.. hehehh

Awanama berkata...

PUKIMAK NI SENANG2 JE BODOHKAN PENGUNDI2 SABAH.

SEKARANG NI NAK TANGKAP ANWAR PULAK...KALAU NAK TENGOK BN CEPAT TUMBANG, BUAT LA.

Awanama berkata...

ha ha..kelako9 gila...asyik berbaik sangka.. kalau dah terang2 org fitnah kita,jatuhkan maruah kita, kutuk kita, hina kita, buli kita tanpa memberi ruang yg secukupnya untuk me mbela diri.. adakah kita masih nak berbaik sangka?.. melayu terlalu lemah sebab tu susah nak berubah...

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T