SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

03 Mac 2009

SEPOL MUNCUL LAGI....

Saiful buat laporan polis kerana difitnah

MSTAR

Den memang saspek dongan sepol ni...dari 09/2008 sampai la ni ...baru nak saman pahang daily...orang dah lupo...dio bukak balik cito...hik hik hik...mano yang betul...dio kumpul bukti sebelum saman (strategi la katokan)...atau dia tungguh sihat pastu baru tunjuk muko yang dio tak sakit seperti yang dituduhkannyo pastu amik kesempatan saman....atau....dio tunggu ado upacara besar besaran baru nak cari publisiti?...macam ni dongar cito dah nak keluar keputusan makhamah .....tak silap den 05/03 ni apo la agaknyo yang akan berlaku?

kalau dio betul...maknonya dsai salah...dan apo yang akan berlaku?
kalau dia salah...maknonya dsai betul... dan apo yang akan berlaku?

yang sadisnya...ramlang porigi pun di samannyo sekali...hik hik hik betul punyo dendam.....

papopun den harap....semoga apo yang anda cari....anda jumpo......anda lah mangso liwat paling glamour dalam abad ini....takziah dan tahniah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

boleh dapat gambar sepol terbaru tak,yg dulu nampak mcm termengandung,kut2 dah bersalin dah

Anonymous. berkata...

Salam. Dah kurang rancak post entry sekarang, busy dengan urusan duniawi?

tepet berkata...

sifu anonymous

yap..mmg tongah bz ang amat sgt la ni...

di tambah pulo takdo cito menarik untuk dikongsi hik hik hik

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T