SEMBANG SUMBANG TUKANG SAPU

NOTIS BOARD

------------------------------------------------------------------------------------------------

T€P€T
Send via Nokia3310 from Tmtouch

23 Mei 2009

NEGERI SEMBILAN PUNYA CITA

Wahai penduduk di negori sembilan.....silo amik perhatian..jika anda ingin meminta bantuan zakat...baitulmal atau apo sahaja bantuan jangan hantaq kat Pakatan Rakyat punyo Pusat Khidmat Rakyat...sobab eh.. peratus untuk dapat hanya 1%....jadi BN dah bukak banyak Pusat Khidmat Rakyat walaupun kek tompat adun PR... jadi anto kek sano 100% mesti lulus...

Hebat sungguh... memulo ado sorang insan ni anto kek PR punya Pusat Khidmat Rakyat untuk mintak bantuan zakat...pi la orang yang kat Pusat Khidmat Rakyat uruskan kek pusat zakat N9..sekali tak lulus... tapi bilo orang yang samo yang mengharapkan bantuan sesangat tu pi mintak bantuan kek Pusat Khidmat Rakyat kepunyaan BN ....LULUS dongan mudah... hik hik hik...

Jadi moral of da story...mintak bantuan kek BN tapi SOKONG dan UNDI lah PR hik hik hik pandai suruh mereka memilih cara untuk menarik sokongan rakyat.... hik hik hik dan apo kah cerito disebalik CD PAK JIB offer DSAI RM50 JUTA...dengan kaitan apo yang berlaku di PERAK?

pastu kedengaran suara sumbang menyatokan bakal ado adun n9 yang bakal lompat parti...BN ke PKR atau PKR ke BN?.... den tak dapat nak sahihkan sobab khabar angin tersebut dicemari dengan bau KENTUT.....hik hik hik

3 ulasan:

Pak Oncu berkata...

Hidup Tukang sapuuuuuuuuuuuu... elok lah kau tulis tontang politik n9 ni ckit,,,,,,,
Tukang sapu mano kau poie lamo menghilang ????????

Isa berkata...

Tepet,

Baru kluar hutan ko..., lamo hilang... dah macam biskut pulak...

Kat N9 pun ado katak jugak ko...?

tepet berkata...

pak oncu & isa...

den sekarang dah susah nak on9 pasai broadband den patah..hik hik hiknak boli baru maleh a.k.a ekonomi tak mengizinkan hik hik hik

bab katak tu cumo kabar angin yang sampai la ni tak dapat di sahihkan.. mungkin ado tapi berjayo di kawal oleh seseorang...

 

  © 2009 Tukang Sapu

TUKANG SAPU Blogger Template by T€P€T